چگونه استایل خود را با عینک های آفتابی ویفرر سایز بزرگ برجسته کنیم

چگونه استایل خود را با عینک های آفتابی ویفرر سایز بزرگ برجسته کنیم

بر چشم گذاشتن عینک آفتابی ویفرر ریبن به شما استایلی کلاسیک، و جذاب می دهد. بر چشم گذاشتن عینک های آفتابی سایز بزرگ شما را خاص تر و بازیگوش تر به نظر می آورد. حالا به ترکیب این دو فکر کنید! چه استایل بی نظیری خواهد شد. حالا برای پیدا کردن عینک متناسب با این ویژگی ها در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فرم نمادین عینک ویفرر ریبن

در ابتدا اجازه بدهید برای لحظه ای هم که شده ظاهر کلاسیک عینک ویفرر ریبن را ستایش کنیم قبل از اینکه به سایزهای بزرگ برسیم. این فریم معروف ریبن توسط طراح ریبن به نام ریموند استگمن در سال 1952 طراحی شد. در آغاز، این عینک آفتابی فرمی گربه ای داشت قبل از اینکه به سرعت به فرم ذوزنقه ای که ظاهر امروزی آن است بدل شود.

در میانه ی قرن بیستم عینک آفتابی ویفرر ریبن بسیار محبوب شد و توسط افراد مشهوری همچون باب دیلن، بادی هالی و جیمز دین استفاده می شد. بعد از این محبوبیت عام در دهه 1970 این عینک آفتابی توسط بازیگران در فیلم های پربیننده استفاده شد مثل فیلم برادران بلوز و کسب و کار پرخطر از آن زمان تا به امروز این عینک آفتابی بدل به جزء جدایی ناپذیر و بدون تاریخ انقضا استایل افراد مختلف شده است. امروزه شما می توانید به راحتی از میان مدل های عینک ویفرر کلاسیک ریبن و یا نیوویفرر ریبن یک عینک مناسب خود را انتخاب کنید.

به دنبال سایز عدسی های بزرگتر برویم

اندازه عدسی عینک از دسته تا پل وسط عینک اندازه گیری می شود. و این اندازه گیری به میلی متر است و این عدد معمولا در داخل دسته عینک نوشته می شود. یک عدد دو رقمی که بین 42 تا 60 می تواند باشد، 42 کوچکترین سایز و 60 بزرگترین سایز عینک است. برای اینکه حس داشتن عینکی سایز بزرگ را داشته باشید به دنبال عینک هایی باشید که به عدد 60 نزدیک تر هستند و به این صورت چشمان شما گویی از مقدار طبیعی بزرگتر به نظر می رسد این تاکتیک هم برای خانم ها و هم برای آقایان عملی است و شما به راحتی می توانید از بین عینک های ویفرر ریبن که مناسب خانم ها و آقایان هستند انتخاب خود را داشته باشید.

عینک ویفرر با نامی دیگر

محبوبیت زیاد و طولانی مدت مدل ویفرر موجب شد که طراحان زیادی از این مدل در طراحی عینک های خود الهام بگیرند که نتیجه بسیار به استایل ویفرر نزدیک بود ولی مسلما خود عینک آفتابی ویفرر ریبن نمی شدند. برای اینکه ظاهری متفاوت تر داشته باشید می توانید این مدل عینک را که نمونه خوبی از برندی غیر از ریبن است برای انتخاب عینک سایز بزرگ خود انتخاب کنید.

محافظت عینک های سایز بزرگ

اگر هنوز هم داشتن استایلی جسور برای استفاده از عینک سایز بزرگ برای شما کافی نیست می توانید حفاظت بیشتر در مقابل اشعه ی ماوراء بنفش خورشید را هم به این استایل اضافه کنید. عینک هایی با فریم کوچک و دسته های نازک از چشمان شما حفاظت می کنند اما به نور بیشتری اجازه می دهند که به چشمان شما و پوست نازک و حساس اطراف چشمان برسند. عینک های سایز بزرگ در این مورد بهتر عمل می کنند و از آسیب های آفتاب به پوست اطراف چشم هم جلوگیری می کنند. دسته های پهن ویفرر عاملی دیگری در حفاظت در برابر اشعه آفتاب هستند.

به خاطر داشته باشید که ویفررهای کلاسیک زاویه رو به جلویی دارند که آفتاب می تواند از بالای عینک به چشمان شما برسد. نیوویفررها کمی نزدیک تر بر روی چهره ی شما قرار می گیرند. هر عینکی با هر سایزی باید حفاظت صد در صدی در برابر اشعه ماورابنفش خورشید را تضمین کند که هم اشعه های UVA را کنترل کند و هم UVB.

چگونه عینک آفتابی سایز بزرگ ویفرر را با استایل خود همخوان کنیم

نکته ی اساسی در انتخاب عینک سایز بزرگ اندازه ی چهره شماست شما باید تا جایی در انتخاب سایز بزرگ انعطاف نشان دهید که عینک سایز بزرگ به چهره ی شما حالتی شبیه به چشمان حشرات ندهد. عینک های سایز بزرگ ویفرر با هر فرم چهره ای سازگار هستند و خطوط چهره را کامل می کنند و مناسب هر چهره ای از بیضی تا گرد و مربعی هستند.

اگر شما گونه های برجسته ای دارید یا بین دو چشم خود فاصله بیشتری دارید، به دنبال آلترنیت فیت عینک آفتابی کلاسیک ویفرر یا نیوویفرر باشید. در نهایت، اگر شما عادت دارید که عینک خود را در بالای سرتان بگذارید(که اصلا عادت خوبی نیست!) در عینک های نیوویفرر به دنبال عینک مورد نظر خود باشید. مدل کلاسیک ویفرر برای این عادت شما جوابگو نیست به دلیل زاویه رو به جلویی که دارد.

 

ارسال شده در 1398-06-21 Ray Ban | ریبن, همه مقالات, در مورد برندها 0 3518

مقالات مرتبط:

معروف ترین...

ما دوباره آمدیم با یک مقاله ی جدید و هیجان انگیز درباره عینک هایی که بازیگران از گذشته تا امروز در فیلم های سینمایی...

عینک آفتابی ویفرر یا نیوویفرر ریبن

در عینک آفتابی ویفرر ریبن همه چیز درست و دقیق طراحی شده و عینکی بدون نقص ارائه شده است. در این مقاله به تفاوت های...

چگونه عینک مناسب فرم چهره ی خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب عینکی مناسب با فرم چهره به هیچ عنوان کار آسانی نیست. هر چهره ای ویژگی های خاص خود را دارد و توجه به این نکته...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0