عینک طبی گربه ای

عینک طبی گربه ای

آدوری هپبورن، قلب همه را با عینک سایز بزرگ مدل گربه ای خود تسخیر کرد و جکی کندی درس هایی از مد را با عینک تک رنگ بزرگ خود به ما داد. فریم عینک گربه ای خیلی زود برای عینک طبی نیز در نظر گرفته شد و با اشتیاق مصرف کنندگان روبرو شد و به همان اندازه که عینک افتابی گربه ای طرفدار داشت پرطرفدار شد. طراحی عینک مدل گربه ای ویژگی ای منحصر به فرد دارد این عینک به چهره ویژگی خاصی اضافه می کند و در عین حال با هر شکل صورتی تطابق پذیر است.

طراحی عینک گربه ای زنانه در برندهای مختلف به شکل های مختلفی ارائه شده است و ما تنوعی از فریم های ضخیم و بزرگ را همراه با دسته های ظریف و نازک می بینیم که این کنتراست زیبایی خاصی را القا می کند و یا ترکیب رنگ های مختلف این مدل عینک را بدل به یکی از جذاب ترین مدل عینک ها در بین خانم ها کرده است. این مدل عینک را می توانید با فریم فلزی، فریم استاتی و در رنگ های مختلفی انتخاب کنید.

شما می توانید به راحتی در دوران قرنطینه و محدودیت رفت و آمد عینک مورد علاقه ی خود را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی عینک نور خریداری کنید. در ادامه به معرفی چندین مدل از مدل های عینک طبی گربه ای موجود در فروشگاه عینک نور می پردازیم :

عینک طبی هوگو باس

این فریم عینک طبی مدل گربه ای از برند هوگو باس ترکیبی از طراحی کلاسیک و معاصر را برای شما به ارمغان آورده است. فریم مشکی رنگ و مدل کاملا کلاسیک اما ظریف فریم عینک در کنار دسته ی نازک به رنگ نقره ای ترکیب رنگی بی نظیری را به وجود آورده است.

Boss 0894 RHP 53

عینک طبی روبرتو کاوالی

روبرتو کاوالی در طراحی این مدل عینک طبی از ترکیبی اصیل از رنگ های طلایی و مشکی با تزئینات ظریف و درخشان استفاده کرده است. انحناهای ظریف کنار فریم عینک روح معاصر طراحی و ظرافت این عینک را دوچندان کرده است. اگر می خواهید در عین رسمی بودن، خاص و شیک به نظر برسید انتخاب این فریم عینک طبی گربه ای می تواند اولین انتخاب شما باشد.

Roberto Cavalli RC5055 001 53

عینک طبی پورشه دیزاین

یک صورتی زیبا از برند نام آور پورشه دیزاین، پورشه دیزاین که همیشه برای طراحی های معاصر و رنگ های ماشینی اش شناخته شده است، حالا این عینک گربه ای زنانه را با لطافتی وصف ناشدنی عرضه کرده است فریم این عینک نه کاملا گربه ای است و نه مستطیلی ترکیبی از این دو مدل عینک را می توانید در این طراحی ببینید. ارگونومی عالی در کنار لطافت زنانه و نام پورشه ترکیبی افسانه ای را به وجود آورده است.

Porsche Design P8266 D 54

عینک طبی فندی

برند فندی با ترکیب رنگ های صورتی و مشکی یک فریم عینک گربه ای دخترانه خاص را به بازار عرضه کرده است، برش کوچک کنار فریم عینک جذابیت و جلوه این عینک بر روی صورت را بسیار زیاد کرده است. برای خانم های جوان و شاد هم این فریم عینک خاص می تواند بسیار مناسب باشد.

Fendi FF0134 N7A 50

عینک طبی میومیو

با انتخاب فریم عینک طبی گربه ای میومیو یک قدم به سوی آینده بردارید. برند میومیو در طراحی فریم گربه ای خلاقیت بسیاری دارد و نمونه های متنوعی از طراحی های مختلف از یک مدل کلاسیک را می توانیم در کارنامه ی این برند مشهور مشاهده کنیم.

 Miu Miu MU54PV UE61O1

 اگر سوال شما این است که عینک گربه ای به چه صورتی می آید؟ پاسخ شما این است که عینک مدل گربه ای مناسب صورت گرد، بیضی، قلبی، مستطیل و مثلثی است.

 

 

ارسال شده در 1399-08-21 همه مقالات, در مورد برندها 0 3551

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0