عدسی رنگی برای عینک آفتابی در فصل پاییز

عدسی رنگی برای عینک آفتابی در فصل پاییز

عدسی رنگی بهترین انتخاب برای عینک آفتابی در فصل پاییز

در فصل پاییز روزها کمی دلگیر می شوند و ساعات روز کوتاه تر می شوند، و آسمان ابری تر می شود. اما تمام این توضیحات به این معنی نیست که پاییز و زمستان فصل مناسبی برای استفاده از عینک آفتابی نیست. ما باید به کمک یک عینک آفتابی استاندارد از چشمانمان محافظت کنیم. بسیار ضروری است که ما با استفاده از یک عینک دودی چشمانمان را از گزند اشعه های مضر خورشید در امان نگهداریم، و هیچ اهمیتی ندارد که در چه فصلی از سال به سر می بریم و مسئله ی مهم بعدی انتخاب عینک مناسب با شرایط محیطی اطرافمان است. در این مقاله به چند رنگ عدسی مناسب که بسیار برای فصل پاییز ایده آل هستند می پردازیم.

عینک آفتابی با عدسی زرد

مناسب برای شرایط نوری تاریک

نامناسب برای داشتن وضوح رنگی

در محیطی با شرایط نوری ضعیف و کم عینک آفتابی با عدسی زرد بهترین گزینه است. پس زمانی که آسمان ابری است یا اگر دم غروب است یا قبل از گرگ و میش، یک انتخاب بی نقص عینک آفتابی شیشه زرد است. در طی ماه های سرد سال، روزها تاریک تر و غروب آفتاب زودتر است، این شرایط عینک با عدسی زرد را برای انتخاب ایده آل می کند.

اما اگر در بعدازظهری درخشان برای پیاده روی به پارک یا جنگل می روید و عینکی با عدسی زرد به چشم دارید، آگاه باشید که عدسی زرد رنگ می تواند رنگ ها را دچار تغییر کند.

عینک آفتابی فتوکرومیک می تواند در شرایط نوری مختلف میزان تیرگی عدسی را به صورت هوشمندانه تنظیم کند.

استایل خود را با این عینک آفتابی 6ضلعی ریبن با عدسی زرد در پاییز دگرگون کنید.

RayBan RB3548N 001/93 54

و این عینک آفتابی تام فورد زنانه و مردانه می تواند شما را خاص تر و برجسته تر نشان دهد.

Tom Ford FT0536 28G 60

برای دیدن تمام مدل های عینک آفتابی با عدسی زرد اینجا کلیک کنید.

عینک آفتابی با عدسی صورتی یا قرمز

مناسب برای شرایط آب و هوایی متغییر

نامناسب برای تشخیص صحیح رنگ ها

عینک آفتابی قرمز یا صورتی ایده آل ترین رنگ عدسی را برای شرایط آب و هوایی متغییر دارا هستند. اگر از شرایط آب هوایی جایی که در آن زندگی می کنید اطمینان ندارید (که معمول ترین اتفاق در فصل پاییز است با احتمال بارش باران) این رنگ بسیار برای شما مناسب خواهد بود.

نه تنها این رنگ عدسی به خوبی با شرایط مختلف نوری تطابق پیدا می کند بلکه بهترین رنگ عدسی عینک از لحاظ راحتی برای استفاده در مدت زمان طولانی است. رنگ قرمز مسدود کننده ی نور آبی است که نتیجه بالا بردن وضوح دید و کنتراست برای شماست.

شما می توانید با رنگ صورتی یا قرمز عدسی عینک آفتابی خود بهترین ساعات را سپری کنید اگر چشمان حساسی دارید و یا برای مدت زمان طولانی باید در فضای باز باشید.

از میان مدل های بی شمار عینک آفتابی با عدسی قرمز و صورتی عینک نور بهترین انتخاب خود را انجام دهید اینجا کلیک کنید

Marc Jacobs MARC1/S VJY/JL

عینک آفتابی مارک جیکوبز

عینک آفتابی با عدسی سبز یا دودی

مناسب برای وضوح رنگی

نامناسب برای محیط هایی با نور کم

معمولا، عدسی های سبز و دودی برای اکثریت شرایط نوری مناسب هستند. یکی از بزرگترین فواید عدسی سبز یا دودی عینک آفتابی دقت رنگی ای است که به شما می دهد.

عدسی عینک آفتابی سبز و دودی خصوصا برای روزهای درخشان بسیار مناسب هستند، پس اگر قصد پیاده روی در پارک را در فصل پاییز داشتید زمانی که خورشید در وسط آسمان است، عینک آفتابی با عدسی سبز باعث می شود تلالو های درخشان کاهش پیدا کنند و راحتی دید شما را بیشتر می کنند درعین اینکه شما از رنگهای زیبای برگهای پاییزی نهایت لذت را خواهید برد.

شما می توانید عدسی های سبز تدریجی را در اینجا ببینید و همین طور عدسی های سبز با پوشش های آیینه ای مختلف را در اینجا ببیند.

عینک آفتابی لاکست

Lacoste L887S 315

عینک آفتابی با عدسی نارنجی یا کهربایی

مناسب شرایط نوری مه آلود

نامناسب برای شرایط نوری خیلی روشن

یکی از شرایط آب و هوایی که در پاییز بسیار با آن مواجه می شویم، آب و هوای ابری و مه آلود است. در این شرایط نوری عینک آفتابی با عدسی نارنجی و کهربایی وضوح دید شما را به طرز چشم گیری بالا می برند. اگر در شرایط نوری بسیار بسیار مه آلودی به سر می برید عدسی هایی که بیشتر به رنگ مسی نزدیک هستند را انتخاب کنید.

به صورت کلی عدسی هایی با رنگ نارنجی و کهربایی مناسب شرایط نوری ابری هستند که در فصول آبان، آذر، دی و بهمن بسیار با آن مواجه می شویم. عدسی با رنگ کهربایی می تواند نورهای آبی انعکاسی را کاهش دهد و جزئیات بیشتری را در سایه برای شما آشکار کند و این مسئله به این معناست که برای فعالیت های فضای باز و برخی ورزش ها بسیار مناسب است.

عینک آفتابی بولگاری

Bvlgari BV6104 201318 54

می توانید مدل های بیشتری از عینک آفتابی با رنگ عدسی نارنجی یا کهربایی را در اینجا ببینید.

 

 

 

 

ارسال شده در 1399-08-17 همه مقالات, چشم ها و زندگی روزمره 0 1475

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0