انتخاب فریم عینک متناسب با سبک شخصی لباس پوشیدن

انتخاب فریم عینک متناسب با سبک شخصی لباس پوشیدن

در قلب قرن بیست و یکم، سبک لباس پوشیدن یکی از مهم ترین کیفیت های زندگی به حساب می آید. هر کسی شخصیت منحصر به فرد خود را دارد، طرز لباس پوشیدن ما، طرز برخورد ما، و نحوه ی استفاده ی ما از اکسسوارها یا وسایل تزئینی شخصی، طرز راه رفتن ما، زبان بدن ما، تمام این موارد در معرفی شخصیت ما سهیم هستند. خیلی پیشتر، مردم فقط به فکر طرز لباس پوشیدن خود بودند. اما حالا دغدغه افراد علاوه بر نحوه لباس پوشیدن، استفاده از چه نوع اکسسواری است. کفش شما، کیف دستی تان، تکه های جواهراتتان، و حتی عینک شما در کنار هم ظاهر و سبک شما را کامل می کنند.

چهره ی شما تاثیر مهمی در چگونه به نظر آمدن شما دارد. ما اعتقاد داریم که سبک شخصی لباس پوشیدن، خیلی بیشتر از با مد روز همراه بودن اهمیت دارد. عینک طبی و عینک آفتابی شما از برجسته ترین عناصر برای بالا بردن میزان کاریزماتیک بودن چهره تان است. موافق نیستید؟ در این مقاله، به تعدادی از تاکتیک های اساسی برای تطابق لباس و عینک اشاره خواهیم کرد. سعی کنید این مطلب را به صورت کامل و با دقت مطالعه کنید و قدم به قدم پیش بروید. به شما این اطمینان را می دهیم که پس از طی این مراحل نسخه ی بهتری از خودتان را خواهید یافت. بیاید تغییری در نحوه تطابق سبک لباس پوشیدنمان و عینک هایمان داشته باشیم .

ته رنگ پوست خود را بشناسید

بیایید در همین ابتدا این مسئله را روشن کنیم که رنگ پوست و ته رنگ پوست از یکدیگر متفاوت هستند. رنگ پوست شما همان رنگی است که از لایه خارجی پوست شما انعکاس پیدا می کند. ته رنگ پوست شما همان رنگ واقعی پوست شما است! شما نمی توانید ته رنگ پوست خود را ببینید اما، می توانید آنرا شناسایی کنید. رگ دستتان را در معرض نور روز(نه نور آفتاب) قرار دهید. اگر رگ شما سبز یا زیتونی به نظر آمد، ته رنگ پوست شما گرم است. اگر رگ دستتان آبی یا بنفش بود، ته رنگ پوست شما سرد است. شما می توانید رنگ های گرم، طلایی یا خاکی را برای فرم عینک خود انتخاب کنید، اگر ته رنگ پوست گرمی دارید، اینجا کلیک کنید. رنگهای آبی، مشکی، یا قهوه ای کمرنگ رنگهایی از فریم عینک هستند که با ته رنگ پوست سرد به خوبی تطابق دارند، اینجا کلیک کنید. اگر چشمان شما انعکاسی از رنگ فندقی یا رنگ های مشابه آن را دارد، شما ته رنگ پوستی خنثی دارید. شما می توانید از رنگ فرم عینک سبز کلروفیلی یا آبی مغناطیسی برای تطابق با لباس هایتان استفاده کنید، اینجا کلیک کنید.

در کمد لباس هایتان کنکاش کنید

اصولا، شما باید لباسی را برای پوشیدن انتخاب کنید که با رنگ پوستتان و همچنین ته رنگ پوستتان تطابق داشته باشد. قبل از اینکه یک عینک زیبا انتخاب کنید، باید رنگ لباس هایی را که اکثرا برای پوشیدن انتخاب می کنید از کمد لباستان شناسایی کنید. حالا که می دانید معمولا چه رنگهایی را استفاده می کنید، انتخاب رنگ عینک کار آسانی برای شما خواهد بود. اگر معمولا مشکی یا آبی را برای رنگ لباستان انتخاب می کنید، رنگهای متفاوت با این دو رنگ را، برای رنگ فریم عینک خود انتخاب کنید. این انتخاب می تواند شخصیت خاصی به تیپ رنگی یکنواخت شما بدهد. شما به راحتی می توانید با همین فرمول رنگ های متنوعی برای عینک خود پیدا کنید.

چه اکسسوارهایی دارید!

اکسسوارها نقش به سزایی در ظاهر شما دارند یعنی بعد از لباس هایتان اکسسوارها رتبه ی دوم را از لحاظ اهمیت در زیبایی شما دارا هستند. ببینید از چه اکسسورهایی با لباس هایتان استفاده می کنید. طلا یا نقره! اگر اکسسوارهای شما بیشتر طلا هستند، از رنگهای جیغ برای فرم عینک خود استفاده کنید. اما اگر بیشتر نقره هستند، فرم عینکی با رنگهای سرد انتخاب کنید. اگر هم از نقره و هم از طلا استفاده می کنید، مطمئنا در رنگ فریم عینک خود باید به دنبال رنگهای نقره ای و طلایی باشید. و اگر علاقه به تیپ های فانکی و مدروز دارید باید تمرکز خود را بر روی رنگهای برجسته و پررنگ بگذارید. اینگونه انتخاب رنگ فریم عینک به ترکیب استایل شما کمک شایانی می کند. اکسسوارهای خود و فریم عینک خود را در تطابق همگونی، حفظ کنید تا کامل کننده ی لباس هایتان شوند.

چه عینک هایی دارید؟ و چند وقت یکبار از آنها استفاده می کنید؟

همه ی ما مطمئنا یک یا دو عینک داریم. اما اکثریت ما یک عینک داریم که هیچ ربطی به مد روز ندارد، و شاید با هیچ کدام از لباس هایمان تطابق نداشته باشد. استفاده از این عینک اشتباه است! من به شما پیشنهاد می کنم، اگر تنها یک عینک دارید که با توصیفات بالا همخوان است هر چه سریع تر به یک فروشگاه اینترنتی عینک یا فروشگاه عینک مراجعه کنید و یک عینک دیگر برای خود انتخاب کنید. اگر برای سالیان سال است که از یک عینک استفاده می کنید، ما شما را تشویق می کنیم که هر چه سریع تر عینکی دیگر برای خود انتخاب کنید. به ما اعتماد کنید ما کاری را که به نفعتان است به شما توصیه می کنیم. عینک جدید را با توصیه های قبلی انتخاب کنید.

سبک لباس پوشیدن خود را شناسایی کنید

برخی افراد وقتی صحبت از استایل شخصی می شود هیچ گاه به جمع بندی مشخصی نمی رسند. شما باید کاملا به سبک لباس پوشیدن شخصی خود آگاه باشید. لباس های شما نماد سبک شما هستند، و عینک شما هم از این مسئله مستثنی نیست. تطابق عینک با سبک شخصی می تواند سبک شما را بسیار برجسته و زیبا در نظر آورد. سبک شخصی لباس پوشیدن خود را پیدا کنید تا ظاهر زیبایی داشته باشید. ما به شما اطمینان می دهیم هر کسی که سبک لباس پوشیدن مخصوص به خود را داشته باشد از بقیه افراد متمایز به نظر می رسد.

بدانید به چه مراسمی می روید!

آخرین قدم، حیاتی ترین مرحله در پروسه انتخاب فرم عینک است. مراسمی را که می خواهید در آن از عینک خود استفاده کنید شناسایی کنید. ملزومات هر مراسمی متفاوت خواهد بود، در مورد انتخاب عینک هم این مسئله صادق است. شاید شما نیاز داشته باشید که از یک عینک بدون فریم برای ست شدن با کت و شلوار رسمی، پیراهن مهمانی یا تاکسیدوی خود استفاده کنید. یا برای مهمانی ها از فریم های عینک سایز بزرگ استفاده کنید. اگر

شغل رسمی ای دارید، مثلا در ارتش هستید، یا مهندس کامپیوتر هستید شما نیاز به فریم عینکی ماندگار و استوار دارید بدون هیچ گونه تزئیین خاصی تا با استایل شما به خوبی همخوان شود. همیشه به یاد داشته باشید که عینک خود را با لباس خود همخوان کنید تا باکلاس، رئیس یا بی پروا به نظر برسید.

ارسال شده در 1399-08-14 همه مقالات, چشم ها و زندگی روزمره 0 909

مقالات مرتبط:

انتخاب لنز رنگی مناسب

آیا می خواهید چشمان درخشان تری داشته باشید؟ استفاده از لنز چشم رنگی درست مثل انتخاب مدل موی جدید است، این تصمیم می...

انتخاب رنگ فریم عینک مناسب

رنگ فریم عینک شما می تواند اساسی ترین تغییر را در ظاهر چهره شما ایجاد کند. زمانی که به دنبال فریم عینک هستید به این...

چگونه عینک مناسب فرم چهره ی خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب عینکی مناسب با فرم چهره به هیچ عنوان کار آسانی نیست. هر چهره ای ویژگی های خاص خود را دارد و توجه به این نکته...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0