طراحی های عینک های محبوب و جدید امسال

طراحی های عینک های محبوب و جدید امسال

ممکن است عینک آفتابی اکسسوار کوچکی باشد، اما تاثیر شگرفتی در ظاهر ایجاد می کنند. یک عینک آفتابی بی نظیر می تواند ظاهر صورت شما، سبک لباس پوشیدن شما، و حتی روحیه شما را تحت تاثیر قرار دهد. مثلا می توانید به عنوان نمونه عینک های با عدسی کوچک را در نظر بگیرید که چقدر در تابستان مد بودند و یکی از پرطرفدارترین عینک آفتابی های موجود و همخوان با تابستان بودند. اما آن عینک های کوچک دیگر در فصل های سرد خواهان ندارند. عینک آفتابی های جدید ترکیبی از مدل های کلاسیک عینک با جزئیات تازه و جدید هستند.

حالا که صحبت از مدل های کلاسیک شد، تعدادی از مدل های محبوب عینک آفتابی گذشته را که حالا دوباره به روز شده اند را مرور می کنیم. برمیگردیم به مدل های عینک از سال 1955. در اوایل سال 2000 عینک مربعی یکی از مورد علاقه ترین مدل ها در بین افراد مشهور و عادی بود. در حالی که در دهه ی 70 عینک های سایز بزرگ، مد روز شدند و دوباره در سال 2013 مدل های جدیدی از این مدل عینک آفتابی معرفی شدند و حالا برای سال 2020 مدل های جدید این عینک های سایز بزرگ با طرح های جدید معرفی شده اند.

مربعی مستطیلی و زیبا

طرح مستطیلی مورد علاقه ی بسیاری از سوپرمدل ها و بازیگران روی فرش قرمز در دهه ی 90 میلادی بود. این مدل عینک با هر استایلی ست می شود. شما می توانید از مدل عینک مستطیلی از دویدن تا آفتاب گرفتن در حیاط پشتی استفاده کنید.

عینک آفتابی پورش دیزاین

Porsche Design P8583 D 64


مدلی از گذشته تا همیشه

مدل عینک افتابی ای که هرگز قدیمی نمی شود و از گذشته تا به امروز بر چهره می درخشد مدل عینک کلاب مستر است. این مدل عینک آفتابی برای خانم ها و آقایان بسیار مناسب است.

قدرت گربه ای

یکی از مدل های کلاسیک که بسیار محبوب است مدل عینک آفتابی گربه ای است. این مدل فرم های مختلفی به خود گرفته است و جذاب تر و خاص تر شده است. جسارت را به استایل خود اضافه کنید با انتخاب مدل عینک گربه ای.

عینک آفتابی روبرتو کاوالی

Roberto Cavalli RC1034 01B 56

خلبان سرخود

بازگشت پیروزمندانه ی عینک آفتابی خلبانی، به فروشگاه های فروش عینک. این فرم عینک که در ابتدا برای خلبان ها طراحی شده بود حالا تبدیل به یکی از ارکان مد شده است. شما می توانید از میان مدل های مختلف فریم با جزئیات فراوان و رنگ های مختلف عدسی عینک آفتابی مورد نظر خود را انتخاب کنید. این عکس مربوط به سال 1977 است اما بسیار امروزی به نظر می رسد و همین است راز جاودانگی عینک آفتابی خلبانی.

شفافیت کامل

عینک های آفتابی با عدسی شفاف یا به اصطلاح عینک شب در تابستان سال گذشته بسیار محبوب بودند و محبوبیت خود را همچنان حفظ کرده اند. این مدل عینک با عدسی شفاف می تواند روحیه شما را دگرگون کند و شادی و لذت را برای شما به ارمغان بیاورد.

عینک آفتابی دولچه گابانا

Dolce & Gabbana DG2166 1325V6 61

عینک های سایز بزرگ

عینک های سایز بزرگ که در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می گرفت حالا دوباره محبوب دل ها شده است. اما طراحان معاصر تنها مدل های قدیمی دهه 70 را عرضه نکرده اند بلکه تعداد زیادی جزئیات و ریزه کاری های جذاب به این مدل قدیمی عینک اضافه کرده اند مثل فریم مات و استات سایه روشن، عدسی های رنگی، برش های جذاب روی فرم عینک و دنیایی از رنگ های جدید.

 

ارسال شده در 1399-08-11 همه مقالات, در مورد برندها 0 752

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0