مدل عینک خلبانی با کمی چاشنی

مدل عینک خلبانی با کمی چاشنی

عینک های مدل خلبانی جزو کلاسیک ترین نمونه طراحی عینک هستند! این مدل چنان استایل جذابی دارد که هیچ کس نمی تواند از انتخاب آن سر باز بزند.

عینک آفتابی مدل خلبانی را می توان جزو اولین مدل های انتخابی هر شخصی در انتخاب عینک آفتابی دانست. این مدل تقریبا با تمام مدل های صورت همخوان است و با هر استایلی زیبا به نظر می رسند.

تام کروز در فیلم تاپ گان از این مدل عینک استفاده کرد و موجب شد تا بعد از آن، یکی از فاکتورهای خوش تیپی آقایان استفاده ازعینک خلبانی باشد. این قضیه به خانم ها نیز سرایت کرد و طولی نکشید که عینک خلبانی در میان خانم ها نیز محبوبیت خاصی پیدا کرد.

اجازه بدهید کمی در زمان سفر کنیم و برسیم به ابتدای طراحی و تولید عینک خلبانی. در دهه 1930 خلبانان ارتش آمریکا از شرکت بوش اند لومب درخواست طراحی و تولید عینکی را کردند تا بتواند به آنها در حمله های هوایی کمک کند.

عینک های محافظی که توسط این خلبان ها استفاده می شد با اشعه آفتاب داغ می شد و باعث سوختگی صورت آنها می شد و رطوبتی که در کابین خلبان ایجاد می شد موجب بخار گرفتن عدسی ها می شد. چالش طراحی عینک خلبانی این بود که سبک باشد، در حالی که بر روی چشم راحت باشند، دید ایمن و راحتی را برای آنها فراهم کند و از چشمانشان در مقابل تاثیر مستقیم و مضر اشعه آفتاب جلوگیری کند.

بنابراین، فریم عینک اشکی به وجود آمد که به نام عینک خلبانی امریکایی معروف شد. این عینک آفتابی بدون هیچ زرق و برقی با عدسی های تدریجی پرواز را برای خلبان ها بسیار لذت بخش تر کرد و در عین حال تبدیل به مدلی نمادین شد.

در طی سالهای پس از جنگ طراحان مدل های جدیدی را از دل مدل خلبانی کلاسیک بیرون کشیدند تا عاشقان مد بتوانند یک مدل کلاسیک را با ظاهری امروزی بر چشم داشته باشند.

اگر شما جزو افرادی هستید که مدل های مختلف عینک جذابیت خاصی برای شما ایجاد می کند و عاشق خرید آنلاین هستید می توانید از میان مدل هایی که معرفی می کنیم یک مدل دلخواه را برای خود انتخاب کنید. در اینجا تعدادی عینک طبی خلبانی و عینک آفتابی خلبانی را معرفی خواهیم کرد.

انواع عینک آفتابی و عینک طبی خلبانی

انواع مختلف عینک خلبانی طبی

اولین عینک از برند Carrera عینک طبی بسیار جذاب و مدرنی است با ترکیب رنگی خاص که هم می تواند با تیپ رسمی ذره ای چاشنی خاص بودن به شما اضافه کند و از سوی دیگر با تیپ غیر رسمی جذابیت و ظاهری کلاسیک در قالبی مدرن به شما بدهد این عینک طبی برای خانم ها و آقایان مناسب است.

مدل carrera 1103 0JU 56

این مدل عینک Carrera طبی، ظاهر خاصی دارد طراحی خلبانی پایه اصلی این طراحی است اما ظاهر مدرن این عینک و طراحی ترکیبی آن این فریم عینک را خاص و یکتا کرده است. ترکیبی از کائوچو در فریم عینک با پل دوتایی و قسمت روی بینی که باز از طراحی های کلاسیک از برند پرسول الهام گرفته است با دسته های فلزی و انتهای دسته ی هاوانا ترکیب طراحی این عینک طبی را تکمیل کرده است.

مدل carrera 168 807 53

آخرین مدل عینک طبی از برند تام فورد است یک مدل کاملا کلاسیک با طراحی ظریف و موشکافانه. در انواع فریم عینک طبی مردانه می توان این مدل را یکی از کلاسیک ترین ها دانست که برای تمام رده سنی ها مناسب است و برای هر گروه زیبایی خاص خود را جلوه گر می کند. شکل کشیده تر عدسی های این فرم عینک طبی یکی از جاذبه های آن به حساب می آیند طراحی بی نظیر پل با ترکیب لوگوی برند تام فورد بر روی دسته ها سادگی و خلاقیت در طراحی را به ارمغان آورده اند.

مدل tomford FT5380 001 53

انواع مختلف عینک آفتابی خلبانی

برای دیدن و داشتن پدر تمام مدل های خلبانی عینک آفتابی می توانید به مدل های عینک افتابی ریبن مراجعه کنید و از میان رنگ های مختلف عدسی ها، عینک مطابق سلیقه خود را پیدا کنید. برای دیدن تمام مدل های عینک آفتابی خلبانی ریبن اینجا کلیک کنید.

مدل rayban RB3561 001/3F 57

چهره ای معاصر را با عینک آفتابی پورشه دیزاین با طرح خلبانی تجربه کنید. همان استایل همیشگی و دقت طراحی پورشه دیزاین در این عینک آفتابی به چشم می خورد. این مدل عینک مناسب خانم ها و آقایان جسور است.

مدل porsche design P8656 C 67

برند کلوئه کمی اسانس زنانگی به طرح عینک خلبانی اضافه کرده است و مثل همیشه طراحی پیچیده، جدید و معاصری را به کار گرفته است. خانم هایی که جذابیت مدل خلبانی را در کنار زنانگی بیشتر دوست دارند این مدل عینک آفتابی کلوئه می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد.

مدل chloe CE134S 793 61

پرسول و طرح عدسی های خلبانی این بار آقایان را تحت تاثیر خود قرار داده است کاملا کلاسیک بودن در این دنیای مدرن می تواند چهره ی شما را شاخص جلوه دهد و این همان کاری است که عینک آفتابی پرسول با شما خواهد کرد طرح روی بینی مختص پرسول که به سوراخ کلیدی معروف است و طرح اسطوره ای تیر پرسول بر روی دسته این طراحی را کامل می کند لذت دیدن و راحتی را با تکنولوژی های بی نظیر پرسول تجربه کنید.

مدل Persol 9649 009558 55

درخشان، برجسته و متفاوت دیده شوید با عینک آفتابی خلبانی جیوانچی، عدسی های طرح دار این عینک آفتابی چیزی فراتر از عینک های دیگر به استایل شما اضافه می کند، اگر اهل ریسک کردن و خاص بودن در استایل خود هستید این عینک منتظر شماست طراحی پل دوتایی در کنار دسته ی عینک ظریف طراحی این عینک را تکمیل می کند این عینک افتابی مناسب خانم ها و آقایان است.

مدل Givenchy GV7057/S 2M2/7Y 58

ارسال شده در 1399-07-27 همه مقالات, در مورد برندها 0 3015

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0