عینک آفتابی فردی مرکوری در فیلم بوهمین راپسودی

عینک آفتابی فردی مرکوری در فیلم بوهمین راپسودی

فردی مرکوری در فیلم سینمایی بوهمین راپسودی چه عینک آفتابی به چشم داشت؟

طرفداران فردی مرکوری کنجکاو هستند که مرکوری در فیلم بوهمین راپسودی چه عینکی به چشم داشته است. این فیلم سینمایی زمانی بیش از یک دهه را پوشش می دهد که بین دهه ی 70 تا 80 است. تنوع زیادی از عینک آفتابی مردانه در این فیلم استفاده می شوند اما عینک افتابی ای که بسیار در فیلم برجسته بود عینک آفتابی خلبانی آیینه ای بود که توسط رامی ملک بازیگر نقش فردی مرکوری پوشیده شده بود. این مدل عینک دودی مردانه که قابل استفاده برای خانم ها نیز هست که یکی از قدیمی ترین و نمادین ترین مدل های عینک ریبن در جهان است به عینک آفتابی جیوه ای نیز معروف است.

فردی مرکوری و عینک های فیلم بوهمین راپسودی

بر طبق بررسی های ما، عینک آفتابی خلبانی آیینه ای ریبن RB3025 003/40 نزدیک ترین گزینه به عینکی است که فردی مرکوری پوشیده بود. این مدل عینک بهترین فریم عینک ای است که به عینک مرکوری در فیلم بوهمین راپسودی نزدیک است یا می توان گفت بهترین مدل عینک مردانه ای که در حال حاضر در مدل های عینک خلبانی ریبن یافت می شود.

این عینک آفتابی با عدسی آیینه ای در طی یکی از مهم ترین صحنه های فیلم دیده شدند در صحنه ای که خبرنگاران و روزنامه نگاران فردی مرکوری را دوره کرده بودند و از او در مورد زندگی شخصی اش سوال می پرسیدند، لحظه ی پر استرسی برای فردی و بقیه اعضا گروه بود و هیچ تعجبی ندارد که یک عینک آفتابی خلبانی آیینه ای بزرگ را انتخاب کرده بود تا به خوبی پشت آن پنهان شود.

 

 

ارسال شده در 1399-07-23 Ray Ban | ریبن, همه مقالات, در مورد برندها 0 1535

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0