انتخاب بهترین عینک طبی و عدسی برای ورزش

انتخاب بهترین عینک طبی و عدسی برای ورزش

یکی از مهم ترین فاکتورها زمانی که در فعالیت ورزشی مورد علاقه خود شرکت می کنید، به وضوح دیدن است. دید شفاف و با وضوح می تواند تاثیر عظیمی بر روی توانایی شرکت شما در فعالیت ورزشی داشته باشد چه شما مشغول گلف، دوچرخه سواری، تنیس یا اسکی باشید! اگر شما با دید خود در فعالیت ورزشی مشکل دارید، شاید با استفاده از عدسی مناسب لذت بیشتری از ورزش خود ببرید.

داشتن دید مناسب در هنگام ورزش می تواند اعتماد به نفس و توانایی شما را برای انجام ورزش مورد علاقه تان بالا ببرد و در عین حال می تواند خطرات ناشی از ایجاد آسیب و حادثه را کاهش دهد. شما نباید به خاطر داشتن دید ضعیف از فعالیت ورزشی مورد علاقه خود دست بکشید؛ بلکه باید از راه حل های مناسب برای بهتر کردن دید خود استفاده کنید تا با راحتی بیشتری ورزش مورد علاقه خود را انجام دهید.

استفاده از عینک طبی در هنگام ورزش

اگر از خطاهای انکساری دید رنج می برید مثل نزدیک بینی، آستیگماتیسم یا پیرچشمی، با استفاده از عینک طبی راحتی را برای خود به ارمغان آورید. مهم است که شما در هنگام ورزش نیز از عینک طبی خود استفاده کنید تا تجربه ی ورزشی شما را راحت تر و آسان تر و دلپذیرتر کنند.

تنگ کردن چشم ها برای دیدن توپ یا تلاش برای دیدن چیزی که در سر راه شما قرار دارد باعث خستگی چشم می شود که منجر به سردرد و خشکی چشم می شود. اگر شما معمولا این نشانه ها را تجربه میکنید، باید به چشم پزشک مراجعه کنید تا مشخص شود شما به چه نوع عدسی طبی نیاز دارید.

استفاده از عدسی های اصلاحی حتی می تواند شما را به ورزشکار بهتری بدل کند و داشتن عدسی مناسب باعث می شود که شما تمرکز بهتری بر روند کلی ورزش و محیط خود داشته باشید.

ممکن است شما از عدسی چندکانونی یا تک کانونی استفاده کنید بسته به نیاز شخصی ای که دارید. به عنوان مثال آیا شما برای دیدن در فواصل مختلف به مشکل برخورد می کنید؟ عینک طبی کار را برای شما بسیار راحت می کند.

عدسی های اصلاحی برای ورزش

اگر شما از پیرچشمی رنج می برید شما به عدسی ای نیاز دارید که دید دور و نزدیک شما را بهبود بخشدعدسی های چندکانونی بهترین راه حل برای کمک به شما هستند تا با وضوح بهتر در فواصل مختلف ببینید؛ دور، نزدیک و هر چیزی که در این بین قرار دارد.

راه حل های کاربردی برای استفاده از عینک طبی برای انجام فعالیت ورزشی در فضای باز

اگر فعالیت ورزشی شما در فضای باز انجام می شود، به احتمال زیاد نورهای شدید و درخشان خورشید را در حین انجام ورزش تجربه کرده اید و این نورها دیدن را برای شما مشکل کرده اند. اگر از نورهای درخشان رنج می برید، یا به دنبال حفاظت چشمانتان در برابر اشعه ی ماوراء بنفش هستید، راه حل های خوبی برای شما داریم.

از عدسی پلاریزه استفاده کنید. این عدسی اختصاصا برای کاهش نورهای درخشان انعکاس شونده طراحی شده است که موجب فیلتر شدن نورهای افقی از سطوح مسطح می شود. عدسی های پلاریزه می توانند به میزان زیادی چشمان شما را در برابر اشعه ماوراء بنفش حفظ کنند که به این معنی است که شما می توانید در ایمنی کامل تمرین خود را انجام دهید.

اگر شما در هنگام انجام فعالیت ورزشی مدام در حال رفت آمد به فضای داخلی و خارجی هستید، عدسی فتوکروم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. عدسی های فتوکرومیک به صورت خودکار با نور محیط میزان تیرگی خود را تنظیم می کنند، بنابراین نیازی نیست که چشمان شما فشار زیادی را برای تطبیق متحمل شوند.

عدسی های عینک طبی خود را برای ورزش بهبود ببخشید

شما می توانید با انتخاب پوشش های مختلف برای عدسی عینک طبی خود، عینک طبی تان را برای ورزش مناسب تر کنید. پوشش هایی نظیر ضد خش، مانع ایجاد خش بر روی عدسی عینک شما می شوند. یا پوشش های ضد گرد و غبار و آب گریز تجربه ی شفاف تر و بهتری را در ورزش های فضای باز برای شما به ارمغان می آورند.

ارسال شده در 1399-05-09 همه مقالات 0 866

مقالات مرتبط:

آیا اشعه یو وی یا ماوراء بنفش برای چشم های ما مضر است؟

به احتمال زیاد تا بحال در مورد اشعه ماوراء بنفش و خطراتی که می تواند برای سلامتی شما داشته باشد زیاد شنیده اید، اما...

سه دلیل عمده برای انتخاب عدسی های پلاریزه برای تعطیلات تابستان

عدسی پلاریزه یکی از بی همتا ترین محافظ ها در برابر خورشید است که فواید منحصر به فردی را برای حفظ سلامت چشمان شما...

عدسی های فتوکرومیک انتخابی مناسب برای فصل تابستان

باید به یاد داشته باشید که محافظت در مقابل اشعه ی یو وی در شهرهای اکثرا ابری همانقدر مهم است که در شهرهای آفتابی...

درباره ی کلکسیون سال 2016 عینک آفتابی بولگاری

پارتنسی از سنگهای سنگ فرش تراش خورده ی پیچیده بهم روم باستان الهام گرفته شده است. نمونه ی اولیه طراحی پارتنسی برای...

giorgio armani

سال 2015 خاص و ویژه ای برای جورجیو آرمانی است آرمانی به عنوان نماینده ویژه برای نمایشگاه 2015 میلان انتخاب شد و مد...

درباره ی طراحی های عینک پرسول

کالکشن آیکونز تجسم ویژگی های اساسی پرسول در مدل های بدون تاریخ انقضا است و هم چنین تقلیدی از روح واقعی پرسول در مدل...

persol history

امروزه پرسول برند لوکسی با میراث برجسته ای است که بر اساس سنت صنعت گران ایتالیایی پایه گذاری شده است

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0