عدسی های فتوکرومیک انتخابی مناسب برای فصل تابستان

عدسی های فتوکرومیک انتخابی مناسب برای فصل تابستان

همانطور که همگی ما می دانیم تابستان فصل بسیار مناسبی برای سفر است و هوای بهتری در انتظار ما است . فرقی نمی کند که تصمیم شما برای تابستان سفر باشد و یا در شهر خود ماندن، نکته ی بسیار مهم محافظت از چشم ها در مقابل خورشید است.

باید به یاد داشته باشید که محافظت در مقابل اشعه ی یو وی در شهرهای اکثرا ابری همانقدر مهم است که در شهرهای آفتابی اهمیت دارد. یکی از گزینه های انتخابی شما می تواند عدسی های فتوکرومیک باشد که بتوانند از چشمان شما در مقابل اشعه یو وی محافظت کنند و بتوانند بصورت موثری از چشمان شما در مقابل تغییرات نوری و آب و هوا حفاظت کنند.

فواید استفاده از عدسی های فتوکرومیک

عدسی های فتوکرومیک به صورت خودکار با تغییرات نور تغییر رنگ می دهند و می توانند کاملا بی رنگ یا کاملا تیره شوند بسته به میزان نوری که در معرض آن قرار می گیرید. به همین خاطر گاهی اوقات این عدسی های را به نام عدسی های سازگار با نور یا عدسی های هوشمند نیز می شناسند.

این عملکرد عدسی های فتوکرومیک می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای افراد عینکی باشد که عملکرد آنها را بسیار بالا می برد و نیازی به تعویض عینک در شرایط مختلف ندارند. تکنولوژی این عدسی ها می تواند از چشمان شما در مقابل اشعه های مضر آفتاب حافظت کند بدون اینکه شما کار خاصی در رابطه با آن انجام دهید. نوعی از عدسی فتوکرومیک به نام ترنزیشن عملکرد بسیار قابل قبول تری نسبت به بقیه عدسی های فتوکرومیک دارد.

عدسی های ترنزیشن

عدسی های ترنزیشن نمونه ی اعلاء عدسی های فتوکرومیک هستند که معمولا توسط متخصصان چشم توصیه می شوند. تکنولوژی این عدسی ها به آنها اجازه می دهند که به سرعت از رنگ تیره به کاملا بی رنگ تغییر رنگ دهند. زمانی که نور یو وی در فضا وجود دارد، مولکول های موجود در عدسی های فتوکرومیک تغییر می کنند، و باعث می شوند که عدسی تیره تر شود و دیدی بی نقص را با توجه به شرایط نوری برای چشمان شما فراهم کنند و در عین حال از چشمان شما محافظت می کنند.

بسیاری از عدسی های فتوکرومیک زمانی که پشت فرمان اتومبیل هستند تغییر رنگ نمی دهند یعنی زمانی که نور از شیشه جلو ماشین به چشمان شما بتابد تغییر نمی کنند، از آنجایی که بسیاری از شیشه های جلو ماشین از ورود اشعه ی یو وی به داخل ماشین جلوگیری می کنند، اما این کار باعث نمی شود که چشمان شما در مقابل نور های شدید و انعکاس ها احساس راحتی کنند و دیدی خوب داشته باشید زمانی که در حال رانندگی کردن هستید. به همین خاطر، برخی از عدسی های ترنزیشن می توانند با نور مرئی نیز فعال شوند تا به شما این اطمینان خاطر را بدهند که حتی در حال رانندگی هم شما می توانید دیدی فوق العاده را با عدسی های ترنزیشن تجربه کنید.

با بیش از بیست سال تحقیق و نوآوری، مولکول های موجود در عدسی ها به صورت متناوب در حال سنجش نور هستند تا دیدی بی نظیر را به نسبت نوری که در فضا وجود دارد برای شما فراهم کنند. تکنولوژی عدسی های ترنزیشن صد در صد اشعه های یو وی ای و یو وی بی را مسدود می کنند.

معرفی نسل هشتم عدسی های ترنزیشن

آخرین نسل عدسی های ترنزیشن عملکردی بی بدیل را برای شما به ارمغان می آورند. تغییر رنگ این عدسی ها بسیار بسیار سریع تر از نسل های گذشته خود است. عدسی های ترنزیشن جدید می توانند بهترین حفاظت را برای چشمان شما در مقابل اشعه های یو وی ای و یو وی بی و هم چنین نور آبی مضر تامین کنند. این عدسی ها اولین عدسی های فتوکرومیک هستند که از تکنولوژی انقلابی نانو-کامپوزیت استفاده می کنند، این تکنولوژی عملکردی پیشرو را برای دیدی بهینه و راحت فراهم می کند. خبر خوب دیگر این است که شما می توانید از میان رنگ های متنوع عدسی ترنزیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید که هم با استایل شخصی شما همخوانی داشته باشد و هم بتواند بهترین محافظت را از چشمان شما به عمل آورد.

مقالات مرتبط:

انتخاب بهترین عینک طبی و عدسی برای ورزش

یکی از مهم ترین فاکتورها زمانی که در فعالیت ورزشی مورد علاقه خود شرکت می کنید، به وضوح دیدن است. دید شفاف و با وضوح...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0