معروف ترین عینک های طبی و آفتابی هایی که بازیگران سینما از آنها استفاده کرده اند

معروف ترین عینک های طبی و آفتابی هایی که بازیگران سینما از آنها استفاده کرده اند

ما دوباره آمدیم با یک مقاله ی جدید و هیجان انگیز درباره عینک هایی که بازیگران از گذشته تا امروز در فیلم های سینمایی از آنها استفاده کرده اند. در اینجا عینک هایی را خواهیم دید که شهرت بازیگران را تحت تاثیر قرار دادند و ما هنوز آنها را به خاطر داریم.
اول بیاید با فیلم معروفی شروع کنیم که کل دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و ما را با خود به ماجراجویی های زیادی برد این بازیگر کسی نیست جز هری پاتر فیلم هری پاتر در تاریخ سینما جزو پرفروش ترین ها بوده است. می توان گفت موفقیت این فیلم برای بازی درخشان دنیل رادکلیف نیز بوده است. در طی این سالها کمپین های زیادی برای هری پاتر رشد کرده اند که تغییرات زیادی داشته اند اما چیزی که هرگز تغییر نکرده است عینک گرد هری پاتر است.


عینک هری پاتر عینکی فوق سبک با یک قاب فلزی تیره است که توانست عینک های فلزی را دوباره پرطرفدار کند. عینک های مشابه عینک هری پاتر را در اینجا می توانید ببینید. عینک هایی مثل عینک دیور مدل استلایر ۰۲ و عینکی از برند اولیور پیپلز مدل او وی ۱۲۲۴تی و در آخر عینک مون بلان مدل ام بی ۰۰۴۸او

ما در اینجا در مورد عینک هایی صحبت می کنیم که یک رویه ی واقعی در بین مردم بعد از نمایش بر روی پرده سینما ایجاد کردند. بنابراین زمان آن رسیده است که در رتبه ی بعدی از فیلم تاپ گان سخن به میان آوریم در این فیلم تام کروز با یک استایل خلبانی قلب تمام نوجوانان را تسخیر کرده بود. تام کروز در این فیلم با این استایل خلبانی خود عینک خلبانی ریبن را بر چشم داشت اگر به دنبال مدل دقیق این عینک هستید مدل این عینک ری بین اویتور سایز بزرگ فلزی ۳۰۲۵ است که شما می توانید در فروشگاه عینک نور به آن دسترسی داشته باشید. تام کروز این عینک را با فریم فلزی طلایی و عدسی های تیره به چشم داشت.


پیشنهاد ما برای مدل های مشابه این عینک ریبن و گوچی است. عینک گوچی مدل جی جی ۰۱۳۷اس

فیلم بعدی با نام ناتینگ هیل است یک فیلم زیبا درباره روابط عاشقانه که جولیا رابرتز زیبا در آن نقش آنا اسکات را بازی می کند. آنا یک بازیگر آمریکایی بسیار مشهور است که وارد کتابخانه ویلیام تاکر می شود که هاگ گرنت نقش آن را ایفا می کند. از اینجا به بعد رابطه ی عاشقانه ای شکل می گیرد که به واسطه ی فاصله ی که بین یک آدم معمولی و یک ستاره سینما وجود دارد دچار چالش های شدیدی می شود. در این فیلم جولیا رابرتز عینکی گربه ای با فریم عینک مشکی باریک و عدسی های پلاریزه بنفش به چشم دارد. ما عینک های مشابه این عینک را در زیر لیست کرده ایم.


عینک آفتابی ریبن ۴۳۱۴ و همین طور عینک آفتابی پرادا اولترا اولوشن


و حالا می رسیم به فیلم مشهور و محبوب برادران بلوز یکی از بهترین فیلم های کمدی موزیکالی که تا بحال ساخته شده است. عینک آفتابی های بازیگران این فیلم به اندازه خود فیلم محبوب و معروف شد. در این فیلم عینک آفتابی ریبن ویفرر مدل ۲۱۴۰ استفاده شده است. عینک آفتابی ریبن ویفرر همچنان جزو محبوب ترین و پرفروش ترین عینک آفتابی های جهان است

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0