چگونه عینک آفتابی پرسول اصل را شناسایی کنیم?

چگونه عینک آفتابی پرسول اصل را شناسایی کنیم?

پرسول عینک آفتابی ای دست ساز است ساخته ی ایتالیا که این برند عینک متخصص ساخت عینک طبی و عینک آفتابی است و هیج محصول دیگری تولید نمی کند. نام برند پرسول از اسم ایتالیایی پر ایل سوله گرفته شده است که به معنای خورشید است گرفته شده است. داستان پرسول از سال ۱۹۱۷ در شهر تورین با جوزف راتی بنیان گذار پرسول آغاز می شود. جوزف راتی شروع به تولید اولین عینک و عدسی ها برای ورزشکاران و خلبانان کرد. امروزه تمام عینک ها و عینک آفتابی های پرسول در ایتالیا ساخته می شود و از ماده ی سلولز استات در ساخت این عینک ها استفاده شده است. پرسول یکی از قدیمی ترین شرکت های ساخت عینک در دنیاست و هم اکنون در زیرمجموعه لوکسوتیکا قرار دارد. حتی امروز هم تمام عینک های پرسول در ایتالیا ساخته می شوند. همچنان کاملا دست ساز بی نقص پیچیده و ارزشمند هستند.

بسته بندی عینک پرسول

تمام عینک آفتابی های پرسول و عینک طبی های پرسول بسته بندی ای دارند که نام برند روی آن نوشته شده است. هر بسته بندی پرسول شامل یک گارانتی عینک از پرسول است. این گارانتی نام پرسول را بر خود دارد و در داخل آن اطلاعاتی در مورد عینک نوشته شده است. آخرین مورد درباره قاب عینک است که از لوگوی پرسول بر روی خود بهره برده است.


موادی که برای ساخت عینک پرسول استفاده می شود

در ساخت و تهیه عینک پرسول چه در ساخت فریم عینک چه در مواد استفاده شده برای عدسی های عینک و همین طور پیکان معروف پرسول و تکنولوژی پنهان آن همه و همه جدا از دقت و ظرافتی که در ساخت خود دارند یک اثر هنری نیز هست. بیشتر مدل های عینک پرسول از عدسی هایی ساخته شده اند که از باارزش ترین مواد طبی با منشا طبیعی ساخته شده اند و دیدی واضح و شفاف را برای شما تضمین می کنند.
عینک آفتابی پرسول از تکنولوژی مفلکتو بهره گرفته اند که مختص عینک های پرسول است و باعث انعطاف پذیری دسته های عینک می شود. این تکنیک به عینک اجازه می دهد تا با هر فرم چهره ای همخوان شود و به راحتی بر روی صورت بنشیند.

علامت تجاری

علامت تجاری عینک پرسول یک پیکان نقره ای است که اشاره ای به نیزه ی اساطیری الهه گان دارد و بسیاری از عینک های پرسول این نشان را دارند. این پیکان نقره ای نشان پرسول است زمانی که راتی این پیکان را خلق کرد گفت این پیکان اسب جنگی من خواهد شد. از اولین نسخه ی ابتدایی عینک پرسول این پیکان تغییرات زیاد تکنیکی و طراحی را پشت سر گذاشته است و همچنان در کلکسیون های پرسول استفاده می شود.
تغییرات در طی تاریخ این پیکان بیش از سی مدل مختلف بوده است. این پیکان نشانی است که پرسول را در دنیای عینک های مختلف متمایز می کند. این پیکان از جنس فلز ساخته شده است و به زیبایی در عینک ها به کار رفته است. این نشان را کاملا مسطح بر روی عینک باید ببینید با طراحی و تنظیمی کاملا تمیز و بی نقص.

لوگوی پرسول

اکثر عینک های آفتابی پرسول لوگوی پرسول را گوشه ی بالایی سمت راست خود دارند. دسته ی راست پرسول لوگوی پرسول را دارد و در ادامه ی آن اگر عینک به صورت دستی تولید شده باشد دست ساز ساخت ایتالیا در ادامه ی آن آمده است. بر روی دسته ی چپ عینک های جدید پرسول شماره مدل عینک که شامل سه تا چهار عدد است نوشته شده است که به یک حرف ختم می شود. همچنین شما می توانید اطلاعات مربوط به سایز عینک را که دو عدد جدا هستند در همین قسمت بیابید.

لطفا در نظر داشته باشید که این اطلاعات مربوط به عینک های در حال حاضر پرسول است و ممکن است همانطور که بیان شد پرسول در طراحی خود تغییراتی ایجاد کند. ما سعی می کنیم همیشه شما را به روز نگه داریم.

ارسال شده در 1398-09-16 Persol | پرسول, همه مقالات, در مورد برندها 0 4410

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0