همه چیز درباره برند ورساچه

همه چیز درباره برند ورساچه

برند ورساچه را برای طراحی های خاص و زیبا و عجیب و غریب اش می شناسند، و این ویژگی ها در طراحی های عینک ورساچه کاملا مشهود هستند. طراحی های مجلل و جزئیات روکوکو با تکنیک های نوآورانه عینک های ورساچه را به یکی از محبوب ترین عینک های موجود بدل کرده است که می توانید بدون پرداخت هزینه هنگفت آنها را داشته باشید.

تاریخ ورساچه به عنوان خانه مد، به اندازه ی مارهای روی سر مدوسا پیچیده است، همان طرحی که لوگوی ورساچه را زینت داده است. همانطور که تمام داستان های موفقیت در دنیای مد شروع می شود در مورد ورساچه هم همین طور است و این داستان با پسر بچه ی خلاقی شروع می شود. جینانی ورساچه دوختن را از کارگاه مادرش در دهه ی 1950 فرا گرفت، اولین لباس شبی که جینانی طراحی کرد در سن 9 سالگی بود! اما این خلاقیت تا 25 سالگی اش یعنی سال 1972 به طول انجامید زمانی که شروع به طراحی کلکسیون کامل خود کرد.

جینانی اعتماد به نفس خاصی را در کار کردن با دیگر طراحان به دست آورد، ورساچه کلکسیون لباس زنانه ای را با نام خودش در سال 1978 ارائه داد. جینانی نگاه خلاقانه خود را به دنیای خیاطی محدود نکرد او کار خود را به عنوان هنر می دانست و همکاری خود را با بزرگان دنیای باله، اپرا، تئاتر و عکاسی حفظ کرد. در واقع، رابطه ی درخشانش با عکاس بزرگ معروف ریچارد اودون یکی از برگ های برنده ی او بود. به زودی این برند به اکسسوارها و لباس های معمولی هم پیشرفت کرد.

در طی دهه ی هشتاد ورساچه روز به روز به قدرت خود اضافه می کرد، جوایز معتبری را برنده شد و نه تنها محصولاتش را در بوتیک ها و فروشگاه ها به نمایش می گذاشت بلکه آثارش در موزه ها نیز به نمایش در می آمد. بعد از گذشت یک دهه ورساچه تبدیل به یک اسطوره در دنیای مد شد. ورساچه به صورت تنگاتنگی با مشاهیر رابطه داشت افرادی مثل، التون جان و این کار باعث شد که با بسیاری از سوپر مدل ها در دهه ی 90 کار کند. اما درست در قله ی شهرتش بود که در عمارت معروف میامی خود توسط یک قاتل سریالی به قتل رسید.

خواهر جیانی، دوناتلا کارگران هنری این برند شد و برادر دیگرش سانتو مدیرعامل وی شد. دوناتلا از عکاسی و کمپین های تبلیغاتی بسیار استفاده کرد و باید پا جای پای برادرش می گذاشت. در قرن 21ام دوناتلا سلیقه ی خود را در کلکسیون ارائه شده به نمایش گذاشت و نگاه جیانی را هم مدنظر قرار داد. ورساچی برخلاف بسیاری از برندهای لوکس دیگر همچنان شخصی باقی ماند.

 

ارسال شده در 1398-08-02 همه مقالات, در مورد برندها, Versace | ورساچه 0 1947

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0