انتخاب رنگ فریم عینک مناسب

انتخاب رنگ فریم عینک مناسب

رنگ فریم عینک شما می تواند اساسی ترین تغییر را در ظاهر چهره شما ایجاد کند. زمانی که به دنبال فریم عینک هستید به این مسئله فکر کنید که میخواهید تغییر خاصی در چهرتان به وجود نیاورید یا در پی بیانی خاص از شخصیت و ظاهر خود هستید. آیا به دنبال استایلی کامل کننده ی ویژگی های چهره تان هستید یا می خواهید تفاوت اساسی در ظاهر خود ایجاد کنید.

فریم های معمولی مثل مشکی، قهوه ای و هاوانا رنگهایی هستند که بسیار تطابق پذیر هستند در حالی که فریم های رنگی مناسب افرادی هستند که میخواهند خاص تر جلوه کنند. با ما در این مقاله همراه باشید تا بتوانید فریمی مناسب حال و هوای خود را انتخاب کنید.

تطابق رنگ فریم عینک با رنگ چشم

زمانی که به دنبال این موضوع هستید که چه رنگ فریم عینکی مناسب رنگ چشمانتان است، از خودتان بپرسید آیا به دنبال انتخابی خاص هستید یا میخواهید فریم عینکی معمولی انتخاب کنید. برای انتخاب فریم عینکی عادی و موجه به دنبال رنگ فریم های معمولی باشید که با رنگ چشمان شما سازگار هستند مثل قهوه ای، بژ و یا مشکی.

اگر به دنبال کمی شیطنت در انتخاب رنگ فریم خود هستید رنگ فریم انتخاب کنید که با رنگ چشمان شما متفاوت و در عین حال جزو رنگهای مکمل رنگ چشم شما است.

رنگ چشم خاکستری

فریم های عینک رنگی رنگی بهترین گزینه برای شما هستند و برای شما چهره ای درخشان و زیبا به ارمغان می آورند. رنگ خاکستری به خودی خود رنگی خنثی است پس هر رنگ فریم عینک روشنی با چشمان شما همخوان می شود.

رنگ چشم قهوه ای یا کهربایی

هر رنگ فریم عینکی برای رنگ چشمان شما عالی به نظر می رسد، از رنگ مشکی کلاسیک تا تناژهای رنگی روشن. اگر میخواهید بسیار خاص به نظر برسید و رنگ چشمان خود را بیشتر نشان دهید از رنگ فریم عینک سبز روشن یا آبی روشن استفاده کنید.

رنگ چشم آبی

برای داشتن ظاهری خاص، نارنجی رنگ مکمل آبی است که می تواند باعث شود زیبایی رنگ چشمان شما واقعا به چشم بیاید. رنگهای معمولی فریم عینک مثل هاوانا و قهوه ای هم برای رنگ چشمان شما پیشنهاد خوبی به شمار می آیند.

رنگ چشم سبز

قرمز رنگ مکمل سبز است و می تواند کنتراست بسیار زنده و جذابی به چهره شما بدهد. رنگ فریم عینک طلایی و بنفش نیز تاثیری مشابه رنگ قرمز برای چشمان شما دارد.

برای تفاوتی کمتر در چهره تان رنگ فریم عینک قهوه ای و دیگر رنگهای تناژ قهوه ای را نیز در نظر داشته باشید. این رنگ ها معمولا با رنگ چشم سبز سازگار هستند.

رنگ چشم فندقی

رنگ چشم فندقی معمولا رنگی بین قهوه ای و سبز است پس انتخاب هر دو رنگ فریم سبز یا قهوه ای می تواند هم سازگاری و هم تفاوت را ایجاد کند. رنگ فریم کهربایی هم می تواند گزینه ی مناسب برای رنگ چشمان شما باشد.

تطابق رنگ فریم عینک با رنگ مو

رنگ موها هم از همان قوانین رنگ چشم برای انتخاب فریم عینک تبعیت می کند و بستگی به استایلی دارد که به دنبال آن هستید. چند نکته را در هنگام انتخاب فریم عینک با توجه به رنگ موهایتان باید در نظر بگیرید با ما همراه باشید.

رنگ موی مشکی

فریم عینک های تیره تر مثل مشکی یا هاوانا بسیار با رنگ مو همخوان هستند و چهره ای جدی و متوازن به شما می دهند.

از جهت دیگر، رنگ فریم عینک های روشن تر تفاوت زیبایی در چهره ی شما ایجاد می کنند.

رنگ موی خاکستری یا سفید

رنگ موی خاکستری یا سفید یک تناژ رنگی خنثی را فراهم می کنند که می تواند هر رنگ فریم عینکی را پذیرا باشد. رنگ فریم عینک های طبیعی و خنثی بسیار زیبا و موزون با چهره ی شما هستند در حالی که رنگهای روشن تفاوت و کنتراست زیبایی در چهره شما ایجاد می کنند.

رنگ موی قرمز

رنگ موهای قرمز با فریم های مشخص و قطور جلوه گر تر می شوند. شما می توانید از میان فریم های عینک رنگارنگ و تزیین شده با جواهرات تا فریم های تیره تر فریم عینک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

رنگ موی قهوه ای با ته رنگ قرمز

اگر شما موهای قهوه ای با ته رنگ قرمز دارید، بهترین انتخاب شما می تواند فریم عینک هاوانا باشد یا بقیه فریم عینک هایی که رنگهای گرم و تناژهای خاکی دارند مثل کهربایی یا سبز تیره.

رنگ موی قهوه ای با ته رنگ بلوند یا خاکستری

اگر رنگ قهوه ای موهای شما ته رنگ های کمرنگی دارد فریم عینک هایی تیره مثل فریم های مشکی کامل کننده ی تناژهای کمرنگ و پررنگ موهای شما خواهند بود.

هم چنین شما می توانید کمی با رنگ موهایتان بازی کنید و اینبار هماهنگی با رنگهای روشن موی خود داشته باشید برای این منظور می توانید رنگ های فریم عینک روشن مثل فریم های عینک بی رنگ یا رنگهای پاستلی را انتخاب کنید.

رنگ موی بلوند

اگر شما در موهای بلوند خود تناژهای تیره دارید و می خواهید چهره ای عادی داشته باشید، فریم هایی با رنگهای گرم مثل هاوانا، بژ یا قهوه ای تیره انتخاب کنید.

کسانی که بلوند پلاتینی یا خاکستری هستند با رنگهای فریم عینک پاستلی و بقیه رنگهای روشن واقعا منحصر به فرد ظاهر می شوند.

هماهنگی رنگ پوست با رنگ فریم عینک

با توجه به اینکه شما ممکن است رنگ پوستی سرد یا گرم داشته باشید رنگهای خاصی از فریم عینک می توانند مکمل ظاهر شما باشند.

تناژهای رنگ پوست سرد

اگر پوست شما ته رنگی هلویی یا صورتی کمرنگ دارد فریم عینکی با رنگ نقره ای، خاکستری، سبز یا بی رنگ برای شما عالی به نظر می رسد. تمام فریم های عینک مشکی ممکن است چهره شما کمی خشن نشان دهند اما همین رنگ مشکی فریم عینک زمانی که با طرح خاصی ترکیب شود مثل فریم های استاتی با طرح های مختلف می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.

رنگ پوست خنثی

رنگ پوست های خنثی یا طبیعی که تناژهای صورتی و طلایی دارند می توانند هر رنگ فریم عینکی را انتخاب کنند. می توانید با فریم های عینک مشکی بسیار برجسته و خاص به نظر برسید و یا با فریم های عینک هاوانا چهره ای موجه و رسمی داشته باشید.

رنگ پوست گرم

این رنگ پوست تناژهای طلایی زیادی را در خود دارد. این رنگ پوست با رنگ فریم عینک گرم مثل هاوانا، قهوه ای، قرمز، نارنجی، طلایی و زرد بسیار عالی به نظر می رسند. این رنگ پوست با رنگ فریم مشکی هم بسیار خوب به نظر خواهند آمد.

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0