همه چیز در مورد عینک آفتابی کررا Carrera

همه چیز در مورد عینک آفتابی کررا Carrera

این برند معتبر را با عینک های ورزشی و آفتابی اش به خاطر می آوریم. نام این برند معادل بالاترین کارایی و لذت بردن و راحتی در استفاده از عینک افتابی است. نباید عینک کررا را فقط به خاطر طراحی های زیبا و رنگارنگش یا عینک های خلبانی کلاسیکش انتخاب کنید، این برند تاریخچه ی عظیمی از تکنولوژی و کارایی در پشت نام خود دارد. اولین عینک های کررا، عینک های محافظ بودند (عینک های ورزشی محافظ)، پایه گذار این برند، ویلهلم انگر عاشق مسابقات موتور و اتومبیل رانی سرعت بود.

برند کررا در سال 1956 در اتریش متولد شد و آقای انگر با عشق و علاقه ای که به مسابقات اتومبیل رانی داشت، اسم برند خود را از نام لا کررا پان امیرکانا، مسابقه جاده ای مکزیکی الهام گرفت. این مسابقه بهترین رانندگان را از سرتاسر جهان به خود جذب کرده بود تا بالاترین سرعت ها را در بزرگراه های عمومی تجربه کنند، این بزرگراه ها بیشتر از میان کوه های مناطق مرکزی مکزیک می گذشت. این مسابقات در سال 1955 متوقف شد به دلیل عدم ایمنی که در آن وجود داشت، اما دوباره در سال 1988 به کار خود ادامه داد.

در سال 1964 ویلهلم انگر که در پی استفاده از مواد بهتری در ساخت عینک هایش بود، نوعی ماده پلاستیکی به نام اوپتیل را به نام خود به ثبت رساند تا از آن در عینک هایش استفاده کند، این ماده ی جدید 20 درصد سبک تر از استات بود. اوپتیل واکنش های آلرژیک کمتری را موجب میشد و بهتر بر روی صورت می نشست به این دلیل که این ماده می توانست خود را با فرم چهره ی شخص همخوان کند. این اختراع برای برند کررا بسیار مهم بود، انگر حتی به خاطر این اختراع به صورت خلاصه اسم شرکت را به اوپتیل اینترنشنال تغییر داد. در این زمان برند کررا همچنان تخصص اش در کلاه های ایمنی برای اسکی بازان و عینک های محافظ موتور سواری بود.

در سال 1974، دوباره شرکت به نام کررا اینترنشنال بازگشت. در همین سال بود که کررا اولین عینک محافظ اسکی بازی ای را تولید کرد که عدسی های قابل تعویض داشت. انتهای دهه ی 70 دوره ی بسیار مهمی برای برند کررا به حساب می آمد، به این دلیل که برند کررا شروع به معرفی خط تولید جدیدی از عینک ورزشی کرد که نه تنها برای اسکی بازان و رانندگان مناسب بود بلکه با مد روز هم همخوان بود. در سال 1979، کررا جهش دیگری داشت این برند با فردیناند الکساندر طراح اتومبیل شروع به همکاری کرد. این دو باهم شروع به گسترش، کلکسیون کررا پورشه دیزاین کردند که دارای تکنولوژی تغییر عدسی و عینک های تاشو بودند.

با مقبولیت این برند در بین عموم و نه تنها ورزشکاران، عینک کررا شروع به تولید محصولات مختلفی کرد از جمله خط تولید عینک طبی. دهه ی 80 برای کررا همراه با اسپانسر شدن برای ورزش های مختلف و محصولات آنها بود که این حرکت باعث شد که نام کررا در همه جا به چشم بخورد، از بازی های المپیک زمستانی سال 1988 در کلگری تا مسابقات فرمول یک .

در دهه ی 90 کررا تمرکز خود را بر روی دوچرخه سواری گذاشت، کررا شروع به تولید کلاه ایمنی دوچرخه سواری و عینک آفتابی مخصوص دوچرخه سواری کرد که باید باهم استفاده می شدند. و در زمینه ی کسب و کار، کررا در سال 1996 از ریشه اتریشی خود جدا شد و به گروه سافیلو پیوست. در زیر چتر سافیلو، کررا روز به روز در دنیای ورزش بیشتر مورد اطمینان قرار گرفت، مخصوصا در دوچرخه سواری، اسکی بازی و رشته ی موتور کراس.

در حالی که کررا 50 امین سالگرد تاسیس خود را جشن می گرفت، در سال 2006 کررا شروع به استفاده از مدل های کلاسیک خود در طراحی های جدیدش کرد و با این کار دوباره شوری در دل هواداران خود به وجود آورد.

ارسال شده در 1398-07-18 همه مقالات, در مورد برندها, Carrera | کررا 0 1793

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0