ریبن کلاب مستر یا ریبن ویفرر

ریبن کلاب مستر یا ریبن ویفرر

جالب است بدانید که عینک آفتابی ریبن اویتور (خلبانی) در مقام دوم محبوبیت قرار دارد در حالی که ریبن کلاب مستر و عینک آفتابی ریبن ویفرر دو مدل بسیار نمادین ریبن هستند که هیچ گاه از مدافتاده نمی شوند و محبوبیت بیشتری نسبت به اویتور دارند البته با فاصله ی خیلی خیلی کمی. این دو عینک با ظاهر جذاب خود موفق به کسب مقام محبوب ترین مدل عینک در بین کلاسیک پسندها شده اند. بسیاری از افراد در تلاش هستند که میان این دو یکی را انتخاب کنند اما برخی دیگر به این نتیجه رسیدند که می توانند هر دو را داشته باشند تا بتوانند از زیبایی کلاسیک هر دو بهره ببرند. اگر شما در انتخاب بین یکی از این دو به مشکل برخورده اید با ما همراه باشید...

عینک آفتابی کلاب مستر ریبن

عینک آفتابی کلاب مستر با مدل ابرویی که دارد را می توانیم اینگونه توصیف کنیم، عینکی که قسمت بالایی فریم ضخیم تر از قسمت پایین فریم است ضخامت بالای عینک کنتراست زیبایی با قسمت ظریف پایین فریم ایجاد میکند که معمولا از جنس فلز و با رنگی با کنتراست است. این عینک آفتابی به اصطلاح ابرویی در دهه 50 میلادی برای اولین بار بازار عینک را حیرت زده کرد. این مدل عینک محبوبیت خاصی میان چهره های تاریخی از جمله مالکوم ایکس داشت، و برای قشر روشنفکری که به دنبال مد بودند یک گزینه ی مناسب به حساب می آمد. این عینک افتابی در اولین دوره ی ورود به بازار، رتبه ی اول فروش را کسب کرد. این عینک افتابی در دهه ی 70 میلادی از محبوبیتش کاسته شد.

ما ممنون بروس ویلیس هستیم که در نقش خود در کمدی تلویزیونی مونلایتیگ در سال 1985 از این عینک استفاده کرد. این عینک دوباره محبوب شد و بعد از این زمان بود که ریبن در پی تولید عینک طبی ریبن افتاد. از زمان معرفی این مدل عینک افتابی تا به حال ریبن همواره در پی نوآوری برای این عینک محبوب بوده است طراحی های نوینی را به این قالب کلاسیک اضافه کرده است.

عینک آفتابی ریبن ویفرر

بر خلاف ریبن کلاب مستر که ریبن از مدلی که وجود داشت الهام گرفت و آن را به کمال رساند، ریبن ویفرر ریشه هایش مستقیما به خود ریبن برمیگردد و اولین طراحی های این عینک توسط ریبن انجام گرفت. ریموند استگمن، طراح بوش اند لوم برای اولین بار این عینک را در سال 1956 طراحی کرد. استگمن برای طراحی این عینک از نقش و نگارها و طراحی های زمان خود الهام گرفت زمانی که همه ی عینک ها با فریم فلزی بودند این طراح زبردست عینکی تمام پلاستیکی با زوایای خاص طراحی کرد.

طراحی اولیه وی کشیدگی بیشتری در گوشه های فریم داشت. در طی زمان زوایا و خطوط کمی تغییر کردند اما نسل به نسل این عینک آفتابی تاثیری بی چون و چرا در فروش عینک آفتابی ریبن داشته است. این عینک تبدیل به نمادی شد برای کسانی که آماده درخشش بودند. افراد برجسته ای چون جان اف کندی، باب دیلن، تام کروز، و دن آی کروید و جان بلوشی این عینک را در طی دهه ها محبوب تر کردند. اما جیمز دین نماد نسلی بی پروا، بی تردید برجسته ترین پیشوای استفاده از این عینک افتابی بوده است. در نهایت این عینک تبدیل به مدلی از عینک برای خانم ها، آقایان و کودکان شد.

تغییرات کوچکی در طی زمان موجب تکامل این عینک آفتابی محبوب شد و این عینک را همیشه به روز و جدید نگه داشت.

زمانی که می خواهید عینک افتابی مورد علاقه خود را انتخاب کنید به سلیقه ی لباس پوشیدن خود دقت کنید. آیا شما به دنبال این هستید که شخصیتی عمیق، متفکر و پیچیده از خود را به نمایش بگذارید؟ پس اگر اینطور است کلاب مستر می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. آیا کمی سرکشی در وجود شما هست؟ آیا شما استایلی خودمانی تر و شخصی تر دارید و با هر حال و هوایی تیپ خود را تغییر می دهید؟ پس با این تعاریف عینک افتابی ویفرر منتظر انتخاب شماست. برای افرادی که مدت بیشتری را در خارج از فضای بسته سپری می کنند و یا ساعات زیادی را رانندگی می کنند ریبن کلاب مستر پلاریزه و ریبن ویفرر پلاریزه انتخاب ویژه ای می تواند باشد.

شما هر انتخابی کنید مطمئن باشید در دسته ی محبوب ترین چهره ها قرار می گیرید در آخر این را به یاد داشته باشید داشتن دو مدل عینک بهتر از داشتن یک مدل عینک است :)

ارسال شده در 1398-07-14 Ray Ban | ریبن, همه مقالات, در مورد برندها 0 2722

مقالات مرتبط:

عینک آفتابی ویفرر یا نیوویفرر ریبن

در عینک آفتابی ویفرر ریبن همه چیز درست و دقیق طراحی شده و عینکی بدون نقص ارائه شده است. در این مقاله به تفاوت های...

مقایسه عینک آفتابی ریبن جاستین و عینک آفتابی ویفرر

زمانی که به عکس های نمادین ومعرف آمریکا فکر می کنید، چیزهایی که در خاطر نقش می بندد می توانند اینها باشند: گرند...

انقلابی در طراحی عینک آفتابی گرد ریبن

اینبار ریبن با دو عینک آفتابی جذاب و زیبا پا به عرصه ی بازار گذاشته است و انقلابی در عینک های گرد و عینک های دو پلی...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0