چرا از عینک آفتابی پلاریزه استفاده کنیم؟

چرا از عینک آفتابی پلاریزه استفاده کنیم؟

با تمام شدن تابستان اکثر ما کم کم عینک های آفتابی مان را کنار می گذاریم و جایی دور از دسترس نگه شان می داریم تا دوباره دمای هوا شروع به بالا رفتن کند. من از زمانی که در عینک نور شروع به کار کردم علاوه بر عشق و علاقه ی همیشگی ام به عینک های مختلف چیزهای خیلی بیشتری در مورد تاثیری که عینک ها بر سلامتی ما می گذارند یاد گرفتم. هر زمان که خورشید بدرخشد عینک آفتابی یک وسیله ی ضروری برای استفاده کردن است، نه فقط برای ماه های تابستان. و عینک آفتابی شما زمانی بهتر خواهد بود که پلاریزه باشد: حالا بیایید در مورد این مسئله صحبت کنیم که چرا عینک آفتابی پلاریزه عینک مناسب تری است

استفاده از عینک آفتابی یک ضرورت است نه یک گزینه

در مقالات قبلی در مورد ضرورت استفاده از عینک آفتابی در فصل زمستان گفته بودیم. اگر شما آن مقاله را خوانده باشید می دانید که اشعه ی خورشید زیان آور است و دمای هوا هیچ ربطی به میزان زیان آن ندارد اشعه ی خورشید حتی در روزهای ابری هم می تواند زیانبار باشد. در فصل پاییز نمی توان اینطور در نظر گرفت که ما فعالیت خاصی در بیرون از فضای بسته انجام نمی دهیم. مثلا دویدن، پیاده روی، کوهنوردی از ورزش های محبوب این فصل هستند ورزش هایی که در ماه های تابستان به خاطر گرمای بیش از اندازه کنار گذاشته می شوند. دوچرخه سواری دسته جمعی یکی دیگر از فعالیت هایی است که به خاطر دما به راحتی در فصل پاییز انجام می دهیم. در فصل زمستان اسکی یکی از ورزش های محبوب به شمار می آید. حالا حتی اگر شما اهل ورزش و این چنین فعالیت هایی نباشید در نهایت ساعاتی را بنا به برنامه ی روزانه ی خود مجبور به رانندگی و بیرون از فضای بسته بودن هستید. تمام فعالیت هایی که نام برده شده می توانند بسیار لذت بخش تر شوند زمانی که عینک آفتابی بر چشم دارید و حتی کیفیت بهتری بگیرند با یک عینک آفتابی پلاریزه.

چرا عینک آفتابی پلاریزه؟

بله دوستان همین طور که در تصویر می بینید عینک های آفتابی پلاریزه کاملا ساختار متفاوتی دارند. جدا از حفاظت صد در صدی در برابر اشعه ماورابنفش که همه ی عینک های آفتابی استاندارد عرضه می کنند، عینک های آفتابی پلاریزه چیزی بیشتر را به شما عرضه می کنند. نام پلاریزه در واقع از یک تکنولوژی گرفته شده است که این عینکها از آن استفاده می کنند. تمام عینک های آفتابی پلاریزه یک پوشش اضافه ی شیمیایی بر روی عدسی ها دارند. این پوشش اختصاصا برای جذب اشعه های خورشید و کاهش زیانبخشی اشعه ها طراحی شده است. درخشش اجسام صیقلی و سطوح صاف یکی از مشکلات بزرگ در هنگام تابش اشعه ی خورشید است که عینک های آفتابی پلاریزه آن را برطرف می کنند. اتفاقی که هنگام رانندگی برای خیلی از ما افتاده است زمانی که آفتاب از روی آسفالت انعکاس پیدا می کند ما دیگر به چشمان خودمان هم نمی توانیم اعتماد کنیم. و اگر در قایق سواری یا ماهیگیری به این مشکل برخورده باشید می دانید که اوضاع خیلی سخت تر می شود زمانی که دورتا دور شما را یک سطح درخشان احاطه کرده باشد.

برای اینکه خیلی به روز به نظر بیایید می توانید عینک های آفتابی پلاریزه ی مناسب خانم ها و آقایان از برند ریبن را انتخاب کنید. اگر خیلی نگران ظاهر عینک خود هستید و دوست دارید در کنار کاربردی بودن ظاهری خاص هم داشته باشد عینک های دیور می توانند انتخاب خوبی برای شما به حساب بیایند. همین طور شما می توانید از میان طرح های بی شمار عینک های برندهوگو باس و امپوریو آرمانی عینک مناسب خود را انتخاب کنید. انتخاب یک عینک آفتابی پلایزه به این معنی نیست که شما عشق و علاقه ی دیرینه ی خود به ریبن را کنار بگذارید حتی ریبن که یک برند ایتالیایی قدیمی است رنج وسیعی از عینک های پلاریزه را برای استفاده ی روزانه برای شما طراحی کرده است. اگر به دنبال عینک آفتابی ورزشی هستید آدیداس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد که با توجه به نوع ورزش خود عینک مناسب فعالیتتان را انتخاب کنید.

 

و در آخر واقعا چه کسی می تواند زمانی که حرف عینک آفتابی پلاریزه می شود برند پلاروید را فراموش کند. فیلتر پلاریزه به نام این برند به ثبت رسیده است و این برند را بدل به برندی با بهترین عینک های آفتابی پلاریزه کرده است. عینک های آفتابی پلاروید یکی از مقرون به صرفه ترین عینک های آفتابی پلاریزه هستند.

شما زمانی که عبارت عینک آفتابی پلاریزه را در گوگل سرچ می کنید، تعداد زیادی سایت خواهید دید که نحوه ی تشخیص عینک پلاریزه را به شما آموزش می دهند. ما کار را برای شما آسان کرده ایم در عینک نور ما بهترین برندها با برترین کیفیت را به شما عرضه می کنیم عینک های آفتابی پلاریزه ی عینک نور را در اینجا ببینید.

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0