لطفا عینک خود را با این توصیه ها انتخاب نکنید!

لطفا عینک خود را با این توصیه ها انتخاب نکنید!

وقتی که آفتاب شدیدتر از گذشته در آسمان می تابد تازه یادمان می آید که چیزی را فراموش کرده ایم! مثلا چیزی مثل یک پوست برنزه، مقدار قابل توجهی لباس های نازک و گشاد و االبته یک عینک آفتابی با کیفیت خوب که بتواند از چشمان ما محافظت کند. در اینجا به بررسی یک سری از توصیه های اینترنتی می پردازیم که نباید در هنگام خرید عینک به آنها توجه کنید.

هرچه باحال تر و خاص تر بهتر!

این توصیه اصلا توصیه درستی نیست! این توصیه زمانی راهگشاست که شما به دنبال عینکی باشید که شما را با آخرین مد روز همخوان کند. عینک های آفتابی را نمی توان تنها وسایل و اکسسورهای مد در نظر گرفت. امروزه، مهم ترین فاکتوری که برای انتخاب عینک باید در نظر بگیرید، حفاظت عالی و کامل در مقابل اشعه ماورا بنفش است. از حساس ترین بخش بدنتان با عینک هایی با حفاظت بالا در برابر اشعه ماورا بنفش حفاظت کنید. شما در فروشگاه اینترنتی عینک نور می توانید یک تیر را با دو نشان بزنید و عینک آفتابی با حفاظت بالا در برابر اشعه ماورا بنفش را در کنار به روز بودن داشته باشید.

عینک های با برند معتبر بی دلیل گران قیمت هستند

این توصیه نیز اصلا درست نیست. یک عینک آفتابی با کیفیت بالا از مراحل تست زیادی در طی پروسه تولید می گذرد و سپس قبل از اینکه وارد به بازار مد معرفی شود. این عینک ها مثل عینک هایی از برند دیور، گوچی یا پرادا معمولا ممکن است مقداری سنگین به نظر برسند. اما مطمئنا نمی توان همه ی عینک های آفتابی با برندهای معروف را شامل بهترین حفاظت در برابر اشعه های UV و UVB در نظر گرفت. اما شما به راحتی با فروشگاه اینترنتی عینک نور می توانیم اطلاعات و جزئیات عینک آفتابی مورد نظر خود را بررسی کنید.

هر چیزی بهتر از هیچ چیز است!

این گفته اصلا در مورد عینک آفتابی صادق نیست! خیلی از افراد، برای اینکه از چشمانشان حفاظت کنند هر عینک آفتابی را که به دستشان برسد استفاده می کنند. این اصلا فکر خوبی نیست! این مسئله خیلی مهم است که به آن توجه کنید! عینک آفتابی نزدن خیلی بهتر از استفاده از عینک آفتابی ارزان قیمت و بی کیفیت است. اگر عینک آفتابی تیرگی لازم برای روزهای آفتابی را داشته باشد اما حفاظت در برابر اشعه UVA و UVB نداشته باشد می توان بسیار برای سلامت چشمان ضرر داشته باشد. این عینک ها باعث می شوند که مردمک چشم شما باز شود و به میزان بیشتری اشعه های پر ضرر را جذب کنند. و چنین اتفاقی برای هر چشمی می تواند خطرناک باشد. مثلا شما می توانید نگاهی به عینک های پلاریزه عینک نور بندازید تا حفاظت از چشمانتان را کامل کنید.

اندازه ی عینک فاکتور مهمی در انتخاب عینک نیست

این توصیه اصلا درست نیست حداقل برای انتخاب عینک آفتابی این گفته صادق نیست. عینک های آفتابی با عدسی های بزرگتر توسط خیلی از پزشکان توصیه می شوند که گزینه بهتری هستند در مقابل عدسی های خیلی کوچک. عینک انتخابی شما حتما نیاز نیست که عدسی های خیلی بزرگی داشته باشد اگر علاقه ای به عینک های سایز بزرگ ندارید، فقط در نظر داشته باشید که عدسی عینک تان باید بزرگتر از اندازه ی چشم شما باشد و در عین حال پلک های شما را نیز پوشش دهد. ما میدانیم که عینک های با عدسی کوچک استایل خاصی به شما می دهند اما نکته ی سلامتی چشم هایتان را نیز در انتخاب عینک های با سایز کوچک عدسی در نظر داشته باشید.

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0