پوشش عدسی عینک طبی

پوشش عدسی عینک طبی

آیا پوشش عدسی واقعا ارزش هزینه کردن را دارد؟

عدسی های عینک شما باید در طول روز سختی های بسیاری را از سر بگذرانند. از رفت و آمد به محل کار تا کودکان که دست هایشان را به سرتاسر عدسی ها می کشند، باران های ناگهانی، تحت این شرایط حفظ وضوح دید کار سختی برای عینک طبی شما می تواند باشد.

اگر از غالبا از عینک طبی استفاده می کنید، بی تردید لکه، خراش و انعکاس های آزاردهنده را در لحظات خاصی تجربه کرده اید. این مسئله می تواند باعث اختلال در دید شما شود و حتی می تواند ساده ترین کارها را با سختی بسیار روبرو کند.

پوشش عدسی می تواند راه حل موثری برای کمک به داشتن عدسی های بهتر باشد، اما واقعا پوشش عدسی چه تغییری می تواند در عدسی عینک طبی شما به وجود آورد؟

افزایش ماندگاری

با داشتن یک پوشش بر روی عدسی های عینک طبی خود می توانید عدسی عینک را برای مدت طولانی تر در شرایط ایده آل نگه دارید. پوشش عدسی می تواند عدسی عینک شما را مقاوم تر کند، محافظت بیشتری در طول روز برای عینک و چشمان شما فراهم کند.همین مسئله داشتن پوشش عدسی برای عینک کودکان را ضروری میکند کودکان معمولا در فضای خارجی چالش های بیشتری برای داشتن دیدی واضح دارند و بیش از بزرگسالان عدسی عینک خود را لمس می کنند.

پوشش های معمول عدسی عینک طبی : پوشش ضد خش، ضد گرد و غبارو آب، ضد لک، ضد انعکاس و ماوراء بنفش هستند.

بهتر کردن وضوح دید

یکی از عوامل حواس پرتی انعکاس های مزاحم است. انعکاس می تواند از روی خود عدسی عینک نیز به وجود آید و یا از اجسام دیگر انعکاس پیدا کند. این اتفاق باعث ناراحتی و در پیش گرفتن رفتار جدیدی می شود مثل تغییر دادن وضعیت بدن یا سر برای دوری از انعکاس های آزاردهنده.

پوشش لنز ضد انعکاس موجب کاهش انعکاس و نورهای درخشان می شود. این مسئله در یکی از فعالیت های اصلی روزانه یعنی رانندگی کردن بسیار موثر است. پوشش عدسی ضد انعکاس می تواند انعکاس های روی عدسی عینک را کاهش دهد، وضوح دید و اطمینان را در پشت فرمان اتومبیل برای شما به ارمغان آورد.

پوشش مناسب عدسی حتی می تواند عدسی عینک شما را به نظر بقیه نامرئی آورد و زیبایی عدسی عینک شما را جلوه گر کند.

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

یکی از مسائل مهمی که برای چشم ها باید بر روی آن تاکید کرد این است که چشم ها باید حفاظت مناسبی در برابر اشعه خورشید داشته باشند. در معرض نور ماوراء بنفش قرار گرفتن می تواند تاثیر منفی بر روی چشمان شما داشته باشد و موجب مشکلات چشمی نظیر آب مروارید شود.

چه از عینک آفتابی استفاده می کنید و چه از عینک طبی باید مطمئن شوید که حفاظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را دارید.

ارسال شده در 1399-12-16 همه مقالات, چشم ها و زندگی روزمره 0 1347

مقالات مرتبط:

عینک طبی و آرایش صورت

عینک طبی یا عینک آفتابی می تواند تاثیر زیادی در ظاهر شما ایجاد کند. انتخاب نحوه آرایش در جهت همخوان شدن با فریم عینک...

عینک طبی گربه ای

آدوری هپبورن، قلب همه را با عینک سایز بزرگ مدل گربه ای خود تسخیر کرد و جکی کندی درس هایی از مد را با عینک تک رنگ بزرگ...

انتخاب بهترین عینک طبی و عدسی برای ورزش

یکی از مهم ترین فاکتورها زمانی که در فعالیت ورزشی مورد علاقه خود شرکت می کنید، به وضوح دیدن است. دید شفاف و با وضوح...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0