عینک مناسب صورت مربع شکل

عینک مناسب صورت مربع شکل

عینک برای صورت مربع شکل

مدل های عینک فراوانی وجود دارند که می توانند کامل کننده ی صورت مربعی باشند. عینک گرد و عینک بیضی بهترین انتخاب برای افرادی هستند که صورت مربعی دارند. این نوع از فریم عینک صورت شما را متعادل می کند و زوایای چهره را نرم تر نشان می دهد و کنتراستی جذاب با خطوط چهره شما به وجود می آورد.

اگر فریم گرد عینک را انتخاب کنید، چهره ای متعادل و موجه خواهید داشت با عینک ابرویی یا عینک مدل کلاب مستر چهره ی کلاسیکی خواهید داشت. به یاد داشته باشید اجزاء صورت شما با رنگهای تیره و استایل های عینک ضخیم تر زیباتر به نظر می رسند. از مدل های عینک مربعی و مستطیلی دوری کنید، به این خاطر که این عینک ها بر روی زوایای چهره ی شما تاکید بیشتری را ایجاد خواهند کرد. اضافه کردن زوایای بیشتر به زوایای طبیعی چهره تان، صورت شما را پهن تر و خشن تر نشان خواهد داد.

فرم صورت من چیست؟

صورت مربعی خط فک افقی و محکمی دارد، یم پیشانی پهن و استخوان های گونه ی متعادل. اگر این توضیحات با صورت شما همخوان است، پس آدم خوش شانسی هستید. انواع مختلفی عینک برای استایل صورت شما وجود دارد که می توانند اجزاء صورت شما را قوی تر و زیباتر نشان دهند.

چگونه عینک مناسب چهره خود را انتخاب کنید

عینک گرد

عینک گرد، ظاهری مرتب و شیک به شما میدهد. فریم عینک مشکی زیبایی مدرنی به چهره شما می بخشد اگر به دنبال ظاهری کلاسیک هستید می توانید فریم عینک لاکپشتی را انتخاب کنید. و در نهایت هیچ اهمیتی ندارد که چه رنگ فریم عینکی را انتخاب می کنید زیرا مدل گرد عینک بسیار با فرم چهره مربعی همخوان است.

عینک ابرویی (کلاب مستر)

این مدل عینک در بالای فریم قطور تر است و ابرویی فانتزی را شبیه سازی می کند. طراحی بی نظیر این عینک یکی از انتخاب های اغواکننده برای صورت های مربعی است.

عینک بیضی با رنگ های روشن

مناسب ترین عینک برای چهره مربعی، عینکی است که خطوط چهره را نرم تر به نظر آورد. فریم بیضی عینک در ایجاد تعادل در بین اجزاء صورت شما بسیار موفق عمل کرده است. رنگ های مختلف فریم عینک را برای داشتن ظاهری متفاوت انتخاب کنید.

اگر صورت مربعی دارید، شما می توانید انتخاب های هیجان انگیزی را برای عینک در پیش رو داشته باشید، هر چند برخی نکات را باید در خاطر داشته باشید. بهتر است از عینک مربعی و عینک مستطیلی در رنگهای روشن دوری کنید. به یاد داشته باشید فریم عینکی را انتخاب کنید که در اجزاء صورت شما تعادل و کنتراست ایجاد کند.

این نکات را در ذهن داشته باشید، و مطمئن باشید در انتخاب عینک مناسب هیچ مشکلی نخواهید داشت.

 

ارسال شده در 1399-11-22 همه مقالات, چشم ها و زندگی روزمره 0 1011

مقالات مرتبط:

انتخاب رنگ فریم عینک مناسب

رنگ فریم عینک شما می تواند اساسی ترین تغییر را در ظاهر چهره شما ایجاد کند. زمانی که به دنبال فریم عینک هستید به این...

لطفا عینک خود را با این توصیه ها انتخاب نکنید!

وقتی که آفتاب شدیدتر از گذشته در آسمان می تابد تازه یادمان می آید که چیزی را فراموش کرده ایم! مثلا چیزی مثل یک پوست...

انقلابی در طراحی عینک آفتابی گرد ریبن

اینبار ریبن با دو عینک آفتابی جذاب و زیبا پا به عرصه ی بازار گذاشته است و انقلابی در عینک های گرد و عینک های دو پلی...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0