عینک مناسب صورت کشیده

عینک مناسب صورت کشیده

عینک طبی برای صورت کشیده

می توان گفت صورت های کشیده برای تقریبا تمام مدل های عینک مناسب هستند، بنابراین اگر صورت کشیده ای دارید گزینه های انتخاب فراوانی پیش روی شماست. برای کاستن از کشیدگی بیش از اندازه چهره یتان، شما باید عینک هایی را انتخاب کنید که عرض بیشتری دارند.

فریم عینک پهن و عینک هایی که در فریم خود از تزئینات استفاده کرده اند انتخاب هوشمندانه ای برای چهره شما به شمار میروند به این دلیل که توجه را به سمت خود جلب می کنند و می توانند عرض بیشتری به چهره شما اضافه کنند. هرگز به سمت فریم عینک باریک یا مستطیلی نروید، این مدل عینک می تواند صورت شما را کشیده تر نشان دهد.

آیا من صورت کشیده ای دارم؟

فرم صورت کشیده را با صورت بیضی اشتباه نگیرید، صورت کشیده، کشیده تر و باریک تر از صورت بیضی است. پهنای فک، پیشانی، گونه ها تقریبا به یک اندازه است. این فرم صورت نسبت به بقیه فرم های صورت باریک تر به نظر می رسد.

اگر شما چهره کشیده ای داشته باشید طول صورت شما تقریبا دو برابر عرض آن است.

این مدل عینک ها را برای صورت کشیده امتحان کنید.

عینک طبی مربعی

عینک طبی مربع یک انتخاب درجه یک برای چهره کشیده به حساب می آید، زوایای مشخص این عینک باعث به تعادل رسیدن کشیدگی صورت می شود و باریکی بیش از حد اجزاء چهره را متناسب می کند.

عینک هایی را انتخاب کنید که از استخوان گونه های شما عریض تر هستند تا چهره خود را پهن تر به نظر آورید.

عینک طبی دو رنگ

با یک حقه ی کوچک با چشم برهم زدنی چهره خود را پرتر به نظر آورید. فریم عینکی که دارای دو رنگ است را امتحان کنید. رنگ قسمت بالایی فریم عینک باعث ایجاد توهم بینایی می شود که باعث معطوف شدن توجه به قسمت بالا می شود یعنی به سمت چشم های شما تا به سمت طول چهره تان.

عینک طبی با فریم پهن

شاید این مدل فریم عینک شما را به یاد بچه درس خوان ها بیاندازند، اما عینک با فریم پهن به طرز گسترده ای ترند روز هستند. می توانید این ادعا را با عکس های افراد مشهوری مثل لیو تایلر و آدام لوین تطابق دهید. پهنای فریم عینک باعث ایجاد تعادل در چهره کشیده شما می شود و عرض چهره شما را بیشتر نشان میدهد.

عینک طبی خلبانی

بیاید با هم رو راست باشیم: واقعا غیر ممکن است که کسی با یک عینک طبی خلبانی جذاب به نظر نرسد. ولی نکته ی جذاب تر داستان اینجاست که قسمت عریض تر بالای این مدل عینک و قسمت پایینی باریک تر این عینک آن را کاملا مناسب چهره های کشیده کرده است.

صورت های کشیده لیست بلند بالایی از مدل عینک های مختلف را می توانند انتخاب کنند. زمانی که عینک مورد علاقه خود را انتخاب می کنید به یاد داشته باشید که عینک کاملا بر روی بینی شما قرار بگیرد و خیلی کوچک و تنگ بر روی چهره تان به نظر نرسد.

تمام توصیه های بالا را می توانید برای انتخاب عینک آفتابی مورد نظر خود نیز به کار بگیرید.

 

 

ارسال شده در 1399-11-18 همه مقالات, چشم ها و زندگی روزمره 0 4419

مقالات مرتبط:

عینک مناسب صورت گرد

راز پیدا کردن عینک مناسب صورت گرد، ایجاد کنتراست میان فرم چهره و فریم عینک است. عینک مستطیلی یا عینک مربعی برای به...

بهترین عینک برای صورت های ریزنقش

پیدا کردن مناسب ترین اندازه عینک می تواند ناامید کننده به نظر برسد، مخصوصا اگر صورت کوچک تری نسبت به بقیه افراد داشته...

انتخاب رنگ فریم عینک مناسب

رنگ فریم عینک شما می تواند اساسی ترین تغییر را در ظاهر چهره شما ایجاد کند. زمانی که به دنبال فریم عینک هستید به این...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0