عینک آفتابی مناسب صورت بیضی

عینک آفتابی مناسب صورت بیضی

عینک آفتابی برای چهره بیضی

افرادی که صورت بیضی دارند با انتخاب درست عینک آفتابی خود، می توانند زیباتر به نظر برسند. با عینک آفتابی گربه ای در رنگ های روشن زیبایی کلاسیک و خاصی را به چهره خود هدیه دهید. یک عینک آفتابی مربعی یا مستطیلی یا ... می توان لیست عینک آفتابی های مناسب چهره بیضی را تا ابد ادامه داد.

فرم چهره شما چیست؟

طول چهره بیضی از عرض آن بیشتر است و زوایای فک بسیار نرم است. استخوان های گونه معمولا کمی برجسته هستند و در تناسب با پیشانی و فک هستند. پیشانی در این فرم صورت می تواند کمی پهن تر از چانه باشد.

چگونه عینک آفتابی مناسب چهره بیضی را انتخاب کنیم؟

عینک آفتابی مستطیلی

عینک آفتابی مستطیلی برای چهره بیضی بسیار مناسب است به این دلیل که تناسب اضلاع مستطیل با نسبت های متناسب چهره بیضی بسیار همخوان است. عینک آفتابی تمام مشکی یک گزینه خوب برای شما می تواند باشد اما مقداری رنگ در عینک آفتابی می تواند چهره جذاب تری از شما بسازد.

عینک آفتابی خلبانی

این استایل نمادین عینک آفتابی در دهه 1930 توسط خلبانان به شهرت رسید، اما حالا عینک آفتابی خلبانی تبدیل به انتخاب ماندگار و همیشگی ای برای همه شده است. عینک آفتابی خلبانی در هر دوره و زمانی می تواند یک انتخاب جذاب باشد. عینک آفتابی خلبانی خصوصا، بر روی چهره بیضی بسیار زیبا به نظر می رسد به این دلیل که توجه را به سوی تناسب اجزاء صورت شما جلب می کنند.

عینک آفتابی گربه ای

هر فرم چهره های با عینک آفتابی گربه ای همخوان نمی شود، افراد با صورت بیضی خوش شانس هستند که این عینک آفتابی اغواگر بر چهره آنها بی نقص به نظر می رسد. اگر این استایل خاص عینک آفتابی را با رنگهای قرمز، بنفش یا سبز تلفیق کنید خواهید دید که چه تغییر بنیادینی در ظاهر خود ایجاد خواهید کرد.

عینک آفتابی ویفرر

عینک آفتابی ویفرر یکی از محبوب ترین مدل های عینک آفتابی به شمار می رود. محبوبیت این عینک آفتابی به این خاطر است که هم با استایل رسمی و هم با استایل روزمره زیبا به نظر می رسند. این عینک آفتابی به خوبی اطراف چشم ها را پوشش می دهد و تکمیل کننده ی صورت بیضی است بدون اینکه اغراقی در باریک بودن پیشانی یا چانه به وجود آورد.

تنوع وسیعی از عینک آفتابی های جذاب برای صورت بیضی وجود دارند، پس برای امتحان مدل های مختلف عینک آفتابی تردید نکنید.

این نکته مهم را در ذهن داشته باشید: مراقب باشید که عینک آفتابی با سایز بسیار بزرگ سفارش ندهید. چهره بیضی به دلیل داشتن تناسب اجزاء زیبا به نظر می رسد. بنابراین، یک عینک آفتابی سایز بزرگ باعث برهم زدن این تناسب خواهد شد.

 

 

ارسال شده در 1399-11-14 همه مقالات, چشم ها و زندگی روزمره 0 1998

مقالات مرتبط:

عینک مناسب صورت گرد

راز پیدا کردن عینک مناسب صورت گرد، ایجاد کنتراست میان فرم چهره و فریم عینک است. عینک مستطیلی یا عینک مربعی برای به...

بهترین عینک برای صورت های ریزنقش

پیدا کردن مناسب ترین اندازه عینک می تواند ناامید کننده به نظر برسد، مخصوصا اگر صورت کوچک تری نسبت به بقیه افراد داشته...

چگونه عینک مناسب فرم چهره ی خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب عینکی مناسب با فرم چهره به هیچ عنوان کار آسانی نیست. هر چهره ای ویژگی های خاص خود را دارد و توجه به این نکته...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0