عینک مناسب صورت گرد

عینک مناسب صورت گرد

عینک مناسب صورت های گرد

راز پیدا کردن عینک مناسب صورت گرد، ایجاد کنتراست میان فرم چهره و فریم عینک است. عینک مستطیلی یا عینک مربعی برای به تعادل رساندن خطوط چهره شما گزینه های بسیار مناسبی هستند. چند نوع جنس فریم عینک مختلف را امتحان کنید مثلا فریم عینک چوبی یا فریم عینک شفاف. یا می توانید از میان مدل های کلاسیک فریم عینک مناسب خود را انتخاب کنید مثل مدل ویفرر. با ما همراه باشید تا گزینه های جذاب عینک برای صورت های گرد را باهم مرور کنیم.

فرم صورت شما چیست؟

یک صورت گرد، گونه های پرتری دارد، که معمولا ظاهر جوانتری را در فرد ایجاد می کنند. چانه معمولا گردتر و پیشانی در بالای صورت پهن تر به نظر می رسد. در برخی افراد، خط فک نرم تر از فرم های دیگر صورت است. اگر اطلاعاتی که خواندید، فرم چهره شما را توصیف می کنند، صدها مدل عینک برای شما وجود دارند که می توانند شما را جذاب تر نشان دهند.

چگونه فریم عینک مناسب چهره خود را انتخاب کنید

فریم های شفاف عینک

فریم های شفاف عینک در سال 2017 میلادی بسیار متداول شدند، اما به این زودی ها قصد خارج شدن از گود را ندارند. فریم عینک شفاف یا با رنگ بسیار ملایم که از فاصله دور تقریبا نامرئی به نظر می رسند، جلوه گری زاویه های نرم چهره های گرد را بیشتر می کنند.

عینک تمام فریم

فرم صورت گرد، با خطوط قوی و زاویه دار بسیار همخوان است. عینک فول فریم یا تمام فریم معمولا فریم های قطورتری دارند. در استایل های مختلفی موجود هستند، مثل ویفرر، گربه ای و مستطیلی.

فریم عینک چوبی

فریم های عینک چوبی یکی از جذاب ترین و جدیدترین نمونه های فریم عینک هستند که بر روی صورت های گرد بی نقص به نظر می رسند. مواد طبیعی استفاده شده در این فریم ها به این استایل عینک ظاهری زیبا می دهد.

عینک ویفرر

استایل عینک ویفرر یک انتخاب کلاسیک برای افراد صورت گرد است. این فریم عینک حس و حال هالی وودی قدیمی ای را برای شما به ارمغان می آورد. به اضافه اینکه زاویه های مشخص این فریم عینک کنتراست جذابی با چهره شما به وجود می آورد.

فریم های عینک مختلفی در رنگها و مدل های مختلفی برای صورت های گرد موجود هستند. اگر صورت گردی دارید، نکته بسیار مهم این است که فریم عینک خیلی کوچکی انتخاب نکنید به این دلیل که کنتراست مناسبی با اجزاء صورت شما ایجاد نمی کنند.

 

 

 

 

ارسال شده در 1399-11-11 همه مقالات, چشم ها و زندگی روزمره 0 5654

مقالات مرتبط:

بهترین عینک برای صورت های ریزنقش

پیدا کردن مناسب ترین اندازه عینک می تواند ناامید کننده به نظر برسد، مخصوصا اگر صورت کوچک تری نسبت به بقیه افراد داشته...

انتخاب رنگ فریم عینک مناسب

رنگ فریم عینک شما می تواند اساسی ترین تغییر را در ظاهر چهره شما ایجاد کند. زمانی که به دنبال فریم عینک هستید به این...

چگونه عینک مناسب فرم چهره ی خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب عینکی مناسب با فرم چهره به هیچ عنوان کار آسانی نیست. هر چهره ای ویژگی های خاص خود را دارد و توجه به این نکته...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0