بهترین عینک برای صورت های ریزنقش

بهترین عینک برای صورت های ریزنقش

پیدا کردن مناسب ترین اندازه عینک می تواند ناامید کننده به نظر برسد، مخصوصا اگر صورت کوچک تری نسبت به بقیه افراد داشته باشید. با تمرکز کردن بر روی عرض به جای طول عینک، شما می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. خوشبختانه عینک های مختلفی برای این فرم صورت وجود دارد.

فرم صورت من چیست؟

چنانچه صورت بیضی، گرد، مربع، قلبی یا الماسی دارید، شما همچنان باید نسبت اندازه عینک را با صورت خود در نظر بگیرید.

صورت های ریزنقش می توانند هر فرمی داشته باشند، فقط در سایزی کوچکتر. اگر دقیقا نمی دانید که صورت شما جزو سایز کوچک ها قرار می گیرد یا نه، عریض ترین قسمت صورت خود را اندازه گیری کنید. اگر اندازه ای که گرفتید بین 109 تا 122 میلی متر بود به دنبال فریم های کوچک عینک باشید.

چگونه عینک مناسب فرم صورت خود را انتخاب کنید

فریم عینک مستطیلی

فریم های عینک مستطیلی به اندازه فریم عینک مربعی جذاب و خوش استایل هستند، اما این مدل فریم عینک به صورت های کوچک عمق می دهد و از لحاظ هندسی می تواند ظاهری زیرک به شما بدهد. کالی کوکو و هیو جکمن معروف ترین افرادی هستند که از عینک مستطیلی استفاده کرده اند.

فریم عینک گربه ای

فریم عینک گربه ای کمی ظاهر کلاسیک به چهره شما می دهد در حالی که به استخوان های گونه شما جلوه ویژه ای می دهد. جنیفر لوپز، کیتی پری، و جوردانا بروستر از عینک گربه ای استفاده کرده اند.

فریم عینک بیضی

به روز و همگام با مد روز، عینک بیضی لطافت و نرمی خاصی به صورت های کوچک می دهد مثل فریم عینک گرد. ریچارد گیر و زوئی سالدانا در میان ستارگانی هستند که با عینک بیضی دیده شده اند.

زمانی که صحبت از خرید عینک برای صورت های ریزنقش می شود، کم هم زیاد به نظر می رسد. مهم نیست چه فریمی از عینک را انتخاب می کنید، بهترین انتخاب شما در دسته ی فریم های عینک نازک است تا از پوشاندن زیادی چهره شما جلوگیری به عمل آید. چه برای فریم نازک و چه برای عینک بدون فریم برنامه ریزی کرده باشید، گزینه های جذاب و زیبایی پیش روی شما قرار دارند.

 

 

ارسال شده در 1399-11-09 همه مقالات, چشم ها و زندگی روزمره 0 2719

مقالات مرتبط:

انواع فرم عینک مناسب آقایان

عینک می تواند تغییر اساسی در استایل هر فردی به وجود آورد. در این مقاله به مدل های مختلف عینک برای آقایان خواهیم پرداخت.

انتخاب رنگ فریم عینک مناسب

رنگ فریم عینک شما می تواند اساسی ترین تغییر را در ظاهر چهره شما ایجاد کند. زمانی که به دنبال فریم عینک هستید به این...

چگونه عینک مناسب فرم چهره ی خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب عینکی مناسب با فرم چهره به هیچ عنوان کار آسانی نیست. هر چهره ای ویژگی های خاص خود را دارد و توجه به این نکته...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0