ظاهری کلاسیک با عینک آفتابی خلبانی

ظاهری کلاسیک با عینک آفتابی خلبانی

ظاهری کلاسیک با عینک آفتابی خلبانی

هیجان زیادی در انتخاب مدل های جدید عینک وجود دارد. اما باید اعتراف کرد، لذتی خاص در استفاده از مدل های قدیمی عینک آفتابی وجود دارد. در دنیایی که زیورآلات تفاوت های زیادی را در ظاهر ایجاد می کنند، در بین تمام اکسسوارها، عینک آفتابی است که می تواند به سادگی چهره شما را شاخص جلوه دهد.

بر خلاف دیگر اکسسوارها، عینک آفتابی خلبانی هیچ وقت قدیمی نمی شود. این عینک آفتابی که در اصل برای خلبانان جنگ جهانی دوم طراحی شده بود، کم کم تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مدل ها در بین افراد مختلف شد، از جیمی هندریکس تا جک نیکلسون از عینک آفتابی خلبانی به عنوان عضو جدایی ناپذیر استایل خود استفاده کرده اند. حالا در سال 2021، با گذشت بیش از 100 سال از اولین نسل این عینک آفتابی،عینک آفتابی پلاریزه خلبانی یا خلبانی بدون پلاریزه همچنان یکی از انتخاب های خانم ها و آقایان به شمار می رود. زمانی که دوست دارید استایلی کلاسیک داشته باشید، عینک آفتابی خلبانی را به استایل خود اضافه کنید و با خیال راحت به قرار خود بروید.

عینک آفتابی خلبانی برای هر موقعیتی مناسب است

یکی دیگر از جنبه های مثبت عینک آفتابی خلبانی، این است که این مدل عینک آفتابی را می توانید با هر نوع تیپ و استایلی استفاده کنید. فرم عینک آفتابی خلبانی معمولا در رنگ های زمینی و ملایم موجود هستند، رنگهایی نظیر طلایی، نقره ای و مشکی، این رنگها موجب می شوند این عینک آفتابی مناسب هر نوع شرایطی باشد. چه جین آبی و رنگهای شاد را برای تیپ خود انتخاب کنید و چه شلوار و بلوز یقه باز بپوشید و چه کت و شلوار و کروات را انتخاب کنید یا حتی لباس شنا پوشیده باشید و به سمت ساحل رهسپار باشید. عینک آفتابی خلبانی، مناسب تمام این موقعیت ها خواهد بود.

عینک آفتابی خلبانی مناسب همه افراد است.

بیش از هر نوع عینک آفتابی ای، عینک آفتابی خلبانی ظاهری کلاسیک را برای خانم ها و آقایان چه پیر و چه جوان و حتی کودکان به ارمغان می آورد. عینک آفتابی خلبانی همانقدر که بر روی چهره افراد پیر و میانسال جذاب به نظر می رسد بر روی صورت جوانترها هم زیبا و جذاب است. این عینک آفتابی هیچ وقت نامناسب یا نامتناسب برای هیچ شخص و یا هیچ موقعیتی نیست. مدل عینک آفتابی خلبانی مناسب آقایان و خانم ها است. یکی از جنبه های مثبت دیگر عینک آفتابی خلبانی این است که نه بر روی چهره ی خانم ها آنها را مردانه به نظر می رساند و نه بر روی چهره آقایان هیچ گونه فاکتور زنانه ای را تداعی می کند.

 

عینک آفتابی خلبانی ریبن یکی از معروف ترین های این مدل عینک آفتابی است، اما برندهای معروف دیگری نیز این طرح را ارائه داده اند. مثل بولگاری، کلوئه، لاکوست، پلاروید، پورشه.

 

 

ارسال شده در 1399-11-03 همه مقالات, چشم ها و زندگی روزمره 0 793

مقالات مرتبط:

مدل عینک خلبانی با کمی چاشنی

عینک های مدل خلبانی جزو کلاسیک ترین نمونه طراحی عینک هستند! این مدل چنان استایل جذابی دارد که هیچ کس نمی تواند از...

مقایسه عینک آفتابی ریبن جاستین و عینک آفتابی ویفرر

زمانی که به عکس های نمادین ومعرف آمریکا فکر می کنید، چیزهایی که در خاطر نقش می بندد می توانند اینها باشند: گرند...

انقلابی در طراحی عینک آفتابی گرد ریبن

اینبار ریبن با دو عینک آفتابی جذاب و زیبا پا به عرصه ی بازار گذاشته است و انقلابی در عینک های گرد و عینک های دو پلی...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0