انقلابی در طراحی عینک آفتابی گرد ریبن

انقلابی در طراحی عینک آفتابی گرد ریبن

اینبار ریبن با دو عینک آفتابی جذاب و زیبا پا به عرصه ی بازار گذاشته است و انقلابی در عینک های گرد و عینک های دو پلی به وجود آورده است. این طراحی ها مورد استقبال ترین طرح عینک ریبن در سال 2015 با بالاترین نرخ رشد بوده اند، ریبن در مارچ 2016 کلکسیون انقلابی خود را معرفی کرد.

انواع عینک های جدید دورگه ی ریبن که بیس اصلی بر روی عینک گرد معروف ریبن است با کمک از آرشیو ریبن و عدسی های کریستال تخت بی نظیر تبدیل به جزئی از استایل معتبر ریبن شدند. ریبن سلیقه ها ی خاص را به جایگاه جدیدی رساند به این صورت که برای اولین بار از عدسی هایی با بیس 2.5 بر روی کلکسیون عینک های آفتابی اش استفاده کرد.

طرح های بیضی و طرح عینک 6ضلعی ریبن که با ظاهر قاب های گرد معروف ریبن همراه شده اند: فریم فلزی طلایی ظریف و دسته های باریک باماهیت دوگانه ی عدسی های تخت جی 15 اوریجینال و عدسی های آئینه ای براق ایجاد تضادی را برای شکل ظاهری دوگانه ی این عینک ها که بر روی بیس معروف کار شده اند به وجود آورده است.

عینک گرد فلزی کلاسیک در این کلکسیون جدید با رنگ های شاد و عدسی های تخت خاص دوباره متولد شد. خانواده عینک طبی گرد ریبن، فرم بیضی شکلی را معرفی کرد: که از فرم گرد بی نقص ریبن الهام گرفته، فرم بیضی شکل این عینک فرم معروف این عینک را به درجه ی جدیدی از جذابیت در رنگهایی که با هر تیپی سازگاری دارد رساند. ویژگی عینک های گرد ریبن شامل: شکل کلاسیک و عدسی های جدید برای تیپ های جذاب جدید است. عینک های ریبن دو پل برای مشتریانی با تیپ های جذاب خاص(غیرعرف)، متمایز و معاصر طراحی شده است.

بعد از موفقیت بزرگ معرفی مدل گتسبی جدید در کلکسیون نوامبر 2015، خانواده ی عینک های ریبن دو پله شروع به گسترش در این کلکسیون جدید کردند. ترکیب و اختلاط مواد در طرح های جدید اعضای جدید این خانواده را برجسته می کند که هم اکنون شامل 3 مدل عینک آفتابی جدید و دو مدل عینک طبی هستند.

در عینک های دو پل که مناسب خانم ها و آقایان است با فرم پنتوس، ظاهری گرد با فریم فلزی با دو پل ترکیب شده تا جلوه ای زیبا و جذاب را برای این عینک بسازد که برای کسانی که تیپ های غیررسمی(اسپرت) را در خیابان انتخاب می کنند مناسب باشد.

عناصر خاص معرف عینک های ریبن در کنار عدسی های براق تدریجی جدید فرم بی همتایی را با ظاهری کلاسیک اما معاصر ادغام کرده است. عینک ریبن دو پل خلبانی که مناسب خانم ها و آقایان است در فریم هایی ظریف از فیبر نایلونی با فلز برنزی رنگ فوق باریک براق، طلایی درخشان یا دسته های فلزی طلایی برای داشتن ظاهری به روز در این عینک به کار رفته است. قاب های فیبر نایلونی سبک، با پل های ظریف از جنس تیتانیوم و تیتانیوم پوشیده شده با نایلون در دسته ها، این تکنولوژی خاص وزن بسیار بسیار سبک این عینک را تضمین می کند که برای راحتی هر چه بیشتر طراحی شده است.

عینک های طبی مدل پنتوس و مربعی حاصل ترکیب فریم از جنس فیبر نایلونی و دسته های فلزی فوق سبک هستند. رنگهای متنوع قدرت انتخاب زیادی را در اختیار قرار می دهد که ظاهری بسیار مد روز را تداعی می کنند. خانواده عینک دو پل هویت مستحکمی را میان عینک های آفتابی و طبی دارد.

RB 4257

RB 4266

RB 3540

RB 4253

RX 7098

RX 7097

ارسال شده در 1398-03-21 Ray Ban | ریبن, همه مقالات, در مورد برندها 0 2397

مقالات مرتبط:

ریبن کلاب مستر یا ریبن ویفرر

جالب است بدانید که عینک آفتابی ریبن اویتور (خلبانی) در مقام دوم محبوبیت قرار دارد در حالی که ریبن کلاب مستر و عینک...

عینک آفتابی ویفرر یا نیوویفرر ریبن

در عینک آفتابی ویفرر ریبن همه چیز درست و دقیق طراحی شده و عینکی بدون نقص ارائه شده است. در این مقاله به تفاوت های...

مقایسه عینک آفتابی ریبن جاستین و عینک آفتابی ویفرر

زمانی که به عکس های نمادین ومعرف آمریکا فکر می کنید، چیزهایی که در خاطر نقش می بندد می توانند اینها باشند: گرند...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0