عینک آفتابی ویفرر

عینک آفتابی ویفرر

معرفی عینک آفتابی ویفرر ریبن

عینک آفتابی ویفرر ریبن یکی از خوش استایل ترین عینک های آفتابی است، با عدسی های تیره و فریم نایلونی. این عینک آفتابی بر روی صورت ستارگان سینما، نوازندگان معروف راک، سیاستمدارن و بسیاری دیگر از افرادی که همین الان در ذهن مرور می کنید بوده است، عینک آفتابی ویفرر برای بیش از 60 سال جزو معروف ترین و محبوب ترین عینک آفتابی های جهان بوده است.

در این مقاله به معرفی عینک آفتابی ویفرر خواهیم پرداخت، چرا ویفرر می تواند عینک مناسبی برای شما باشد؟ از آغاز تولید این مدل عینک آفتابی ریبن خواهیم گفت و چطور باید بر روی صورت شما به نظر آیند.

چرا باید عینک آفتابی ویفرر را انتخاب کنید؟

چرا عینک آفتابی ویفرر می تواند انتخاب شما باشد وقتی که هزاران مدل مختلف عینک وجود دارد؟

عینک آفتابی ویفرر، عینکی ورزشی نیست. این مدل عینک ریبن فریم خمیده ای ندارد که برای ورزش هایی مثل گلف و دوچرخه سواری مناسب باشد. این مدل عینک خیلی بزرگ و برجسته روی چشم نیست، تا نظرات را به سوی شما جلب کند.

عینک آفتابی مدل ویفرر به راحتی با هر نوع لباسی ست می شوند، و با هر رنگ پوست و شکل صورتی هماهنگ می شوند. شعار عینک آفتابی ویفرر این است: ساده اما مدروز باشید.

شکل و کارکرد عینک آفتابی ویفرر

در واقع ویفرر یک مدل عینک آفتابی است با فریم نایلونی. یک خط افقی از این عینک درست بالای بینی شما قرار می گیرد و با عدسی های گرد شده همراه می شود. گوشه های فریم عینک کمی به طرف بیرون تمایل دارند. شکل کلی این عینک مسطح به نظر می رسد و در گوشه های عینک به سمت صورت خم نمی شود.

هنوز مطمئن نیستید درمورد چه عینکی صحبت می کنیم؟ فیلم های کلاسیک دهه 80 میلادی را ببینید فیلم هایی مثل "کسب وکار پرخطر" و "برادران بلوز" ، تام کروز، دن آیکروید، و جان بلوشی برای تکمیل شخصیت فیلم های خود از این عینک استفاده کرده اند.

تاریخی خلاصه از ویفرر

بوش اند لومب یک شرکت ساخت عینک آمریکایی است که ، عینک های آفتابی ریبن را در اواخر دهه 30 میلادی معرفی کرد. یکی از طراحان این شرکت ویفرر را با فریم تمام نایلونی در اوایل دهه 50 میلادی معرفی کرد.

در میانه ی این دهه، ویفرر بر روی چهره ی افراد سرشناسی از جمله جیمز دین درخشید. خیلی زود این عینک تبدیل به نمادی برای کاربردی بودن و مد روز بودن شناخته شد. تمام عینک ها همین هدف را دنبال می کنند اما عینک آفتابی ویفرر تبدیل به نمادی از بیان مد و به روز بودن شد.

طولی نکشید که شرکت های دیگر هم شروع به تولید عینک هایی مشابه عینک ویفرر کردند. رئیس جمهور جان اف کندی به عنوان مثال دفعات بسیاری با عینکی عکاسی شده است که دی ان ای ویفرر را دارد اما از شرکتی دیگر است.

فرهنگ پاپ آمریکایی، بزرگ ترین مصرف کننده ی عینک ویفرر در دهه 80 میلادی بود. فروش عینک آفتابی ویفرر ریبن از کمتر از 20.000 فریم در سال 1980 به بیش از 1.5 میلیون فریم در سال 1987 رسید.

بوش اند لومب در سال 1999 برند ریبن را به لوکسوتیکا واگذار کرد. از آن زمان به بعد، ریبن مدام شکل و شمایلی جدید به خود گرفت تا با سلیقه ی مدرن همخوان باشد. اما ریبن هدف اصلی ویفرر که همگام بودن با مد روز است را هیچ گاه فراموش نکرد.

عینک ویفرر مناسب فرم صورت و رنگ صورت شما

عینک آفتابی ویفرر اگر با فرم صورت و رنگ پوست شما،چشم ها و مو همخوان باشد بر روی صورت شما بی نظیر به نظر خواهد آمد. هفت فرم صورت: بیضی، قلبی، مربعی، مستطیلی، الماسی، گرد است.

فرم اصلی عینک آفتابی ویفرر مستطیلی افقی است. که مخصوصا برای این فرم از صورت ها مناسب است.

صورت های بیضی: به این دلیل که پهنی فریم می تواند با پهنی صورت در هماهنگی قرار بگیرد.

صورت های گرد: به این دلیل که فرم های پهن تر، مربعی تر کنتراست زیبایی را با ابعاد گرد صورت ایجاد می کنند.

صورت های مربعی: که زیباتر به نظر می رسند با فریم عینکی که پهنای بیشتری داشته باشد تا طول بیشتری

 

در حال حاضر ویفرر در اندازه و طرح های مختلفی عرضه می شود که می تواند با هر فرم صورتی هماهنگ شود.

زمانی که عینک آفتابی ویفرر را به چشم دارید نباید خیلی بزرگ یا خارج از تناسب دیده شود اما از طرف دیگر نباید خیلی باریک و ظریف نیز به نظر آیند. همه ی اینها به این معنی است که تعادل را در انتخاب اندازه عینک پیدا کنید.

بهتر است رنگ فریم عینک خود را با رنگ پوست خود همخوان کنید پس با ما همراه باشید.

تن رنگی سرد: پوست هایی با زیرتن های صورتی یا آبی. چشم ها آبی یا مشکی. موهای بلوند، پلاتینی و سفید، آبی سیاه و بلوطی.

تن رنگی گرم: پوست هایی با رنگ هلویی و کرمی. و وقتی آفتاب می گیرند به زرد و طلایی نزدیک می شوند. چشم ها قهوه ای، آبی، آبی خاکستری. رنگ موها بلوند طلایی، قهوه ای مشکی، قهوه ای طلایی و خاکستری تیره.

فریم عینک برای تن سرد پوست: مشکی، نقره ای، قهوه ای صورتی، آبی خاکستری، مژنتا، صورتی، آبی و لاکپشتی.

فریم عینک برای تن گرم پوست: شتری، خاکی، طلایی، مسی، هلویی، نارنجی، قرمز، آبی گرم و لاکپشتی بلوند.

همیشه به یاد داشته باشید که عینک ریبن اصل لولاهای فلزی دارد و RB بر روی یکی از عدسی ها حک شده است. عینک آفتابی های فیک معمولا این جزئیات را رعایت نمی کنند.

اما با تمام این توضیحات همیشه ریسک خرید عینک فیک وجود دارد بنابراین بهترین راه و مطمئن ترین راه خرید عینک از فروشگاه های معتبر است.

 

 

 

 

 

ارسال شده در 1399-10-02 Ray Ban | ریبن, همه مقالات, در مورد برندها 0 901

مقالات مرتبط:

ریبن کلاب مستر یا ریبن ویفرر

جالب است بدانید که عینک آفتابی ریبن اویتور (خلبانی) در مقام دوم محبوبیت قرار دارد در حالی که ریبن کلاب مستر و عینک...

عینک آفتابی ویفرر یا نیوویفرر ریبن

در عینک آفتابی ویفرر ریبن همه چیز درست و دقیق طراحی شده و عینکی بدون نقص ارائه شده است. در این مقاله به تفاوت های...

مقایسه عینک آفتابی ریبن جاستین و عینک آفتابی ویفرر

زمانی که به عکس های نمادین ومعرف آمریکا فکر می کنید، چیزهایی که در خاطر نقش می بندد می توانند اینها باشند: گرند...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0