مدل های برتر عینک آفتابی ریبن

مدل های برتر عینک آفتابی ریبن

پنج مدل برتر عینک آفتابی ریبن

به عنوان پیشوای الهام دسته بندی های مختلف عینک، مدل های مختلف عینک آفتابی ریبن هیچ گاه قدیمی و خسته کننده نمی شوند. عینک آفتابی ریبن مورد علاقه ی، افراد انقلابی، اسطوره های راک اند رول و ستارگان هالی وود بوده است. ریبن از دیرباز به عنوان اولین برند اختصاصی مربوط به عینک که با مد و فرهنگ عامه گره خورده است شناخته شده است. مدل های مختلف عینک ریبن در طی زمان رشد و گسترش پیدا کردند اما ظاهر کلاسیک این عینک ها همیشه در بطن طراحی های این برند معروف عینک باقی ماند. بنابراین اگر به دنبال یک عینک نمادین از برند ریبن هستید لیست پنج تایی ما را دنبال کنید.

عینک آفتابی خلبانی ریبن مدل RB3025

عینک آفتابی ریبن خلبانی مدل RB3025 دارای یک فریم فلزی کامل است که پدهای بینی نرم و ظریفی برای تنظیم روی بینی دارد و دسته های عینک ظریف و فلزی هستند. فریم فلزی بزرگ خلبانی این عینک آفتابی نشانگر ظاهر نمادین مدل اویتور است. عینک آفتابی خلبانی با رنگ های فلزی گرم و عدسی های تدریجی در رنگ های مختلف حفاظت کاملی را در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش ایجاد می کند. این مدل عینک آفتابی ریبن با هر فرم صورتی سازگاری دارد و در سه سایز مختلف عرضه شده است. (55میلی متری، 58 میلی متری و 62 میلی متری)

عینک آفتابی کلاب مستر ریبن مدل RB3016

مدل 3016 عینک آفتابی ریبن به نام کلاب مستر، یک عینک آفتابی با فریم فلزی مستطیل شکل است که بالای عینک از جنس نایلونی است. لوگو برند ریبن بر روی دسته ها نقش بسته است و برای راحتی بیشتر عینک کلاب مستر ریبن از پدهای قابل تنظیم روی بینی استفاده شده است و در انتهای دسته ها قسمت نایلونی استفاده شده است تا در پشت گوش حس راحتی داشته باشید. عدسی های این عینک آفتابی در برابر خراش مقاوم هستند و حفاظت صد در صدی در مقابل اشعه ماوراء بنفش ایجاد می کنند. این عینک آفتابی نمادین ریبن در دو سایز عرضه شده است سایز کوچک یا 49 میلی متری و سایز بزرگ یا 51 میلی متری. عینک آفتابی ریبن کلاب مستر در رنگهای مختلف و عدسی پلاریزه عرضه شده است.

عینک آفتابی ویفرر ریبن مدل RB2140

عینک آفتابی ریبن مدل ویفرر یکی از شناخته شده ترین مدل های فریم عینک در جهان به حساب می آید. در این عینک آفتابی عناصر معاصر و کلاسیک باهم تلفیق شده اند و فریم مربعی این عینک آفتابی را با استات شکل داده اند. رنگهای برجسته ی عدسی این مدل عینک آفتابی در حالی که شما را باحال و به روز نشان میدهند در مقابل اشعه ماوراء بنفش از چشمان شما محافظت می کنند. این عینک آفتابی کلاسیک در سه اندازه عرضه شده است، 47 میلی متری، 50 میلی متری، و 54 میلی متری. اندازه 52 میلی متری عدسی ها از اندازه کوچک تا متوسط هستند در حالی که 54 میلی متری برای صورت های بزرگ مناسب است.

عینک آفتابی گرد ریبن مدل RB3447

عینک آفتابی ریبن گرد، برای خانم ها و آقایان مناسب است و شکل عدسی های این عینک ظاهری نوستالژیک به وجود می آورد. این عینک آفتابی به خاطر عدسی های کریستالی و شکل خاص آن شناخته شده است، مدل 3447 ریبن حفاظت صد در صدی در مقابل اشعه ماوراء بنفش ایجاد می کند. این مدل عینک آفتابی برای اولین بار در دهه 1960 عرضه شد و جزو عینک های نمادین آهنگسازان معروف آن دهه مثل جان لنون، آزی آزبورن و جنیس جوپلین بود. این عینک آفتابی در رنگ های مختلفی عرضه شده است.

عینک آفتابی اریکا ریبن مدل RB4171

عینک آفتابی ریبن اریکا مدل 4171 به خاطر ظاهر کلاسیک و حالت رابری فریم، در کنار دسته های فلزی اش معروف است. این عینک آفتابی با عدسی های گرد بزرگ اش حفاظت کامل و صد در صد در برابر اشعه ماوراء بنفش ایجاد می کند در حالی که پل نرم این عینک آفتابی به جذابیتش می افزاید، به چشم داشتن این عینک آفتابی می تواند بر روی هر صورتی اغواگر باشد. عینک آفتابی اریکای ریبن با عدسی های پلاریزه نیز عرضه شده است به این معنی است که 99درصد نورهای منعکس شده را مسدود می کند و به راحتی دید شما کمک می کند.

 

 

ارسال شده در 1399-09-22 Ray Ban | ریبن, همه مقالات, در مورد برندها 0 1277

مقالات مرتبط:

ریبن کلاب مستر یا ریبن ویفرر

جالب است بدانید که عینک آفتابی ریبن اویتور (خلبانی) در مقام دوم محبوبیت قرار دارد در حالی که ریبن کلاب مستر و عینک...

عینک آفتابی ویفرر یا نیوویفرر ریبن

در عینک آفتابی ویفرر ریبن همه چیز درست و دقیق طراحی شده و عینکی بدون نقص ارائه شده است. در این مقاله به تفاوت های...

مقایسه عینک آفتابی ریبن جاستین و عینک آفتابی ویفرر

زمانی که به عکس های نمادین ومعرف آمریکا فکر می کنید، چیزهایی که در خاطر نقش می بندد می توانند اینها باشند: گرند...

انقلابی در طراحی عینک آفتابی گرد ریبن

اینبار ریبن با دو عینک آفتابی جذاب و زیبا پا به عرصه ی بازار گذاشته است و انقلابی در عینک های گرد و عینک های دو پلی...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0