درباره ریبن Never Hide

درباره ریبن Never Hide

ریبن از سال 1937 شروع به کار کرد. ریبن بیش از 75 سال سن دارد و هم چنان جذاب ترین و موفق ترین برند در عینک ها به شمار می رود. این برند یک اسطوره ی واقعی ست، Never hide به عنوان وجه مشخصه و شعار این برند در سال 2007 معرفی شد و در تمام کمپینگ های ریبن حضور داشت. شعار  عینک ریبن در طی سالها بدون تغییر باقی مانده است و تصویر این برند را در ذهن مخاطبانش حفظ کرده است.

تبلیغات ریبن تحولی را در موضوعات پررنگی که در مورد هر کلکسیون باید بیان می شد ایجاد کردند، نکات اصلی را از راه های غیرمعمولی بیان می کردند. همیشه در تبلیغات ارزش های این برند را بیان می کنند، و همیشه بر این نکته تاکید دارند که یک پیشتاز و سردمدار است. نورهاید همیشه عنصر اساسی عکس های ریبن بوده است و بیانگر روح سرزنده و بی پروای این برند است. هیچ گاه تظاهر نکن، همیشه خودت باش، و هیچ گاه خودت را پنهان نکن.

ریبن بر طبق پیشینه اش اشتیاقی شدید را در مصرف کنندگانش ایجاد کرده که تبدیل به معروف ترین برند عینک و پر استقبال ترین آنها شده است. در تبلیغات این برند از طریق نورهاید و کمپینگ هایش با مصرف کنندگانش به این گونه است که به آنها اجازه می دهد که با این برند در ارتباط باشند و آن را از نزدیک حس کنند.

و این دلیل تقسیم بندی مصرف کننده محور است:

  • دسته بندی استایلیش(خیلی شیک) شامل: معاصر مرسوم و به روز برای کسانی که گرایش به فرم عینک های فصلی (مربوط به فصل به خصوص) و رنگها دارند، طراحی شده است.
  • دسته بندی کول(جذاب) به عینک های ادجی، معتبر و نوآور تقسیم می شود و برای عاشقان واقعی این برند طراحی شده اند.
  • دسته بندی کاربردی کاملا بر روی تکنولوژی تمرکز کرده اند، راحتی استفاده و پیشرفته بودن برای مصرف کنندگانی که راحتی، نوآوری و کارکرد را ترجیح می دهند.

این جلسه بر بررسی دسته بندی کول تمرکز دارد که از کلکسیون اوریجینز(ریشه ها(اصالت)) است.

ریبن با تمرکز بر ویژگی های اصلی 4 مدل معتبر فلزی را معرفی کرد:

خلبانی، اوت دورز من، کاراوان و شوتر.

سبک اصلی ریبن، طراحی معتبر و رنگ های کلاسیک معرف شکل ظاهری خانواده ی اوریجینز است. جذاب، کیفیت کاربردی برای نمونه هایی از استایل واقعی. چهار طرح اصلی در فلز طلایی رنگ کلاسیک آریستا نشان دهنده ی شکل ظاهری ظریف و دسته ها از لحاظ سبکی و ارتجاعی بودن اطمینان بخش هستند با پرداخت نهایی عالی. ته دسته های استاتی هاوانا و هم چنین روی پل وسط عینک جزئیات اساسی هستند از این مدل که به دوران تولد این فرم عینک بازمی گردد که میراث و دی ان ای برند را دوباره به این عینک بازگردانده است.

مدل های شوتر و کاراوان با دو پل معرفی می شوند که با استات هاوانایی بر روی پل بالایی غنی شده است، و جزئیاتی از برند معتبر ری بن را معرفی می کنند. مدل کاراوان و اویتور در دو سایز مختلف برای سلایق و اندازه صورت های متفاوت در دسترس قرار گرفته اند. انتهای دسته های استاتی هاوانا راحتی محض و فیکس شدن راحت عینک بر روی صورت را تضمین می کند.

جی 15 کلاسیک سبز کریستالی و عدسی های خاکستری تدریجی که حفاظت صد در صدی، دید کریستالی شفاف را تضمین می کنند در حالی که جذابیت های اصلی و نشانه های دیرین این برند را یادآوری می کند. کلکسیون اوریجینز ری بن: ریشه هایی ست که تاریخ ری بن را ساخته است و به آن اجازه زیستن تا هم اکنون را داده، نشانه های همیشگی.

 


ارسال شده در 1397-03-24 Ray Ban | ریبن, همه مقالات, در مورد برندها 0 2450
برچسب: Rayban, neverhide

مقالات مرتبط:

چرا از عینک آفتابی پلاریزه استفاده کنیم؟

با تمام شدن تابستان اکثر ما کم کم عینک های آفتابی مان را کنار می گذاریم و جایی دور از دسترس نگه شان می داریم تا...

لطفا عینک خود را با این توصیه ها انتخاب نکنید!

وقتی که آفتاب شدیدتر از گذشته در آسمان می تابد تازه یادمان می آید که چیزی را فراموش کرده ایم! مثلا چیزی مثل یک پوست...

چگونه عینک مناسب فرم چهره ی خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب عینکی مناسب با فرم چهره به هیچ عنوان کار آسانی نیست. هر چهره ای ویژگی های خاص خود را دارد و توجه به این نکته...

نظر خود را ثبت کنیدپاسخ بدهید

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر ثبت کنید..
پاسخگوی شما در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم
مقایسه0